今日去左踩單車....*
。今日1點幾去到馬鞍山...踩單車... 今次踩到6點牙...幾好玩牙...+ 後來去左食野...食完就返屋企.... 同啊心傾左一陣...就走左啦* 跟住去左我堂姐屋企....預計短期內都5會返屋企架啦..∼○→
。今日1點幾去到馬鞍山...踩單車...
今次踩到6點牙...幾好玩牙...+
後來去左食野...食完就返屋企....
同啊心傾左一陣...就走左啦*
跟住去左我堂姐屋企....預計短期內都5會返屋企架啦..∼○→