
°°﹍今日係中秋節既第1日*★我就梗係去左梨木樹啦ˍ"°
Oo_因為果度有好多fd♀ ↖我7點幾就入左去﹊↗
*-*去到就搵詩婷and鳳儀果d啦…╳玩左1陣 ┐
﹍◎我地就係咁打比人°||叫d人入泥∠×唉~*
⊿”d粉腸牙應承左人又5泥wo.:*★好彩牙哥冇做粉腸ja※﹍
◆×佢最後都入左泥→♂我覺得佢好無奈囉↗"°]
‘||because佢d fd唔係度♂°’我地又5g同佢講咩wo*_
○↑後來佢終於都有人陪la@跟住我地去左玩誠實與大膽*×
◤●*×玩到12點幾詩婷要走lu!到左2點幾鳳儀又走左*○◢
..:}' 我地得返5個人 |!']`玩玩下/\'*覺得5好玩...
★,,我地就講鬼故|'◆.好驚驚牙我×﹢5敢返屋企牙°|| x
:*之後我地去左第2度°|!' 我call左牙心落泥*.、
-`'◆] 牙哥佢地話打機牙》後尾走左** >v<冇人性牙佢地●[["-

