今日我開始做圖書館理員... 初初真係好緊張嫁... 當我知道我既當值範圍之後.. 原來我既範圍就係企係到... 到左午飯完左個陣...茜婷個fd 姜xx[秘密]佢黎搵我...我唔知嫁.. 我都唔認得佢...因為我只看過佢 既一張相...我真係認唔到佢牙!!! 佢問我個陣係非常搞笑!! 我放學個陣又識左個人喇!! 佢係同我一班...佢叫余思澄.. 我記得佢係我既幼字園既同學... 其實我個班有幾個佢都係我幼字園同學... 聽日同邊個食飯好牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!