720....
今日好鬼興!!!
搞到宿舍門都被我打穿埋=="
英國大使館D仆街擺明點我,
又話今日一定出VISA比我,
點知又係無....
頂!!!
熱到死仲要搭成個鐘車去簽證中心,
希望呢個星期可以出.....
唔想再係廣州頽廢=。=
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
唔開心嘎講完
過去的始終是過去了
我應該追求未來
不能再被過去綁死
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
同老婆仔認識左12日啦,
一切都進行得HO快,
快得連自己都覺得有DD不可思議.....
唔知今次的戀情又是否同我所期望嘎一樣呢?
不過
無論點都好....
老婆仔,
老公豬信任你 >3<
|