只想.只想對你說....."我是真的.真的很愛你"
可以讓我大笑的人…
再沒有誰比你有天份〝×>
kiki0301
暱稱: 琪琪‵
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-05-22
2009-05-19
2009-05-16
2009-05-14
2009-05-12
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 307
今日人氣: 2
累積人氣: 2393
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


2009-04-15 疲倦 分類: 未分類

     我唸...我仲好愛牙....、Y

   到咗依家....我仲系將緊緊咁記系我嘅腦海入邊...、U

原來愛情...

系咁利害,,亦都系咁可怕嫁

已經兩个幾月啦...我真系受夠啦

對住其他人我都仲可以笑得出

但系...若果淨系得番我一个人嘅時候...

我嘅雙眼就會默默咁為而喊

我吾想再受傷害喇!!

系呢兩个幾月入邊...我呆住咁等

我知道,,無論我就算点樣去等都好....

換番嚟嘅..可能都只系得嘅冷落

依家..已經系人哋嘅愛人喇

旦系....点解我嘅心依然仲有度嫁嘅??

為咗你 ... 我都唔知喊左幾多次喇....
依家都覺得自己好傻 ...
但系..試問我又可以點吖 ?!`

♥`__我每晚都訓吾着教...,其實都只不過系為咗啫`

♥`__我對、♥有數吾盡嘅愛;D

♥`__令我吾捨得放開手 ''

♥`__我乜嘢都可以吾記得  但系唯一吾可以吾記得嘅就系个名...、E
♥`__ 我乜嘢都可以吾記得 但系唯一吾可以吾記得嘅就系个樣....、N

                唉 ′ 我呢一排都吾會開手機住先嫁喇....

                                      有咩嘢事就直接打嚟我屋企搵我啦!!!!!!!!!

 

 



2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


2009-04-10 分類: 未分類

寂寞會生念掛×╳

金日終於唔使番學喇開心

11点幾起身〃冇嘢做∥˙

吃完早餐之後ˇ一ˇ聽歌.上msn.做功課......

  成日就係咁無無聊聊就過咗一日′

4点度去咗九龍灣補習//#

激死咗我吹脹O.O

Ah sir成堂整係教咗我哋做3題數咋>:

5点半補完習:D′//▔同D fd一齊去咗M記食嘢xdd 

薯條...奶昔....xX 好好味牙

勁白痴同佢哋係M記挽咗好耐NDS▁▂

之後-v-我哋係地鐵站入邊坐咗成半个鐘...

傾心事:▉〔/〕/

 你哋永遠都係我最好ge朋友一.一

我唔會要你哋繼續去擔心我嫁喇˙放心啦=}

8点幾左右-番咗屋企食飯:)呵呵^^

之後睇電視ˇ沖涼ˊ上msn......

金日我真係過得好開心=]

POst相相〞ΘⅤΘ

 

曾給某君拋棄 ‵ 學會悔恨不應記......


只想.只想對你說
"我是真的.真的很愛你"

為何沒有他可痛不欲生
未曾識他卻懂做人
 

誰又未曾敗給愛情 不只得你一個



2009 年 3 月 29 日  星期日   晴天


2009-03-29 開心 分類: 未分類

金日係星期日 ′

朝早10:30起咗身 ′

做咗一陣功課 ′ 好乖=}

之後係屋企聽歌睇書 ′ 呵呵xdd

1:30塔車番學校 ′

同可兒sd咗陣訊息 ′

到咗學校果時 ′

見到我成班fd ′′ 好開心=]

跟住我哋塔旅遊巴去灣仔睇歌舞劇 ′

套劇睇咗我哋成兩个幾鐘>>

係就係長咗d ′

不過真係好好睇><

5:30同D fd去灣仔地鐵站塔車番屋企 ′

呢日攪到成6:30先至番到屋企 ′ 好攰....

   

I will be loving you!!!!

為了你 ′ 所有等待都有理由=]

不管要多久也好.......

明知愛你也許太錯 ′

旦總想再試一試.......

留个cOmmEnT比我啦〞



2009 年 3 月 25 日  星期三   晴天


2009-03-25 開心 分類: 未分類

金日又係一个開心ge星期三=}

〞真係好開心=]

个个小息都可以見到

雖然琴晚攪到成三点幾先至訓教〞

旦係好彩金日上堂都冇訓過教*呵呵=}

lunch果時〞

吃完嘢之後...

係下邊同 D fd 挽咗一陣"

上番去三樓搵可兒挽.....

点知又比我見到啦!!=]

開心....興奮.......

跟住見係3樓冇乜嘢好挽=[

出邊又落得咁大雨 "

自己就無聊到伸埋兩隻手係度挽水*卡卡=V=

攪到兩隻手都濕哂=]

放咗學之後 "

唸住係2樓等埋可兒先至走"

...佢又要幫老師手嘢做啦=[

自己一个係2樓度呆等*悶死!!!!!

之後見到鋇鋇佢哋猛咁係度挽*好攪笑><

差唔多5点度〞同可兒佢哋搭車番屋企....

仲完涼之後〞

6点幾又落咗去慈中搵可兒=]

照舊.....睇嘢.....傾計....買嘢食.....

7点半度番咗屋企食飯*卡卡=}

POsT 咗D相相喇〞

 

往日所犯的錯 〞亦令我真的感到內疚=^=

還要再似往日時期〞

依然淺笑....看著你........

緣分已盡了不再追〞更加心碎={



2009 年 3 月 24 日  星期二   陰天


2009-03-24 愉快 分類: 未分類

=] 金日朝頭早突然間落好大雨牙′

出門囗之前我又唔記得帶摭"

正一大頭蝦!!!!!

攪到金日要冒住大雨去番學......

不過都冇乜所謂啦′

反正成身濕哂都幾好玩吖=]

....金日臨去早會之前"

先至唸起自己本詩集借咗比人......

攪到金日係咁周圍問Dfd借詩集"

卡卡 ′"覺得自己好傻牙!!!!

lunch果時"

可兒出咗去吃嘢"

所以淨係得番我一个人留係學校.......

好彩仲有班 fd 陪我玩先至冇咁悶咋=]

放咗學之後"

留咗係學校叫人教我做功課"

攪到差唔多成6:15先至走得// 好攰=[

可兒番到慈山之後"

行咗一陣慈中"

買嘢飲.....傾計......睇嘢.....

跟住番咗屋企吃飯"

之後8:15左右落咗去補習"

9:30先至番到屋企"

POsT 咗d相相  喇〞 呵呵=]

 

  

xdd>V<"

    朋友仔"

             睇完之後記得要留番个cm比我bo.....=}  嘿//=V=*