我唸...我仲好愛你牙....、Y
到咗依家....我仲系將你緊緊咁記系我嘅腦海入邊...、U
原來愛情...
系咁利害,,亦都系咁可怕嫁
已經兩个幾月啦...我真系受夠啦
對住其他人我都仲可以笑得出
但系...若果淨系得番我一个人嘅時候...
我嘅雙眼就會默默咁為你而喊
我吾想再受傷害喇!!
系呢兩个幾月入邊...我呆住咁等你
我知道,,無論我就算点樣去等都好....
換番嚟嘅..可能都只系得你嘅冷落
依家..你已經系人哋嘅愛人喇
旦系....点解我嘅心依然仲有你度嫁嘅??
為咗你 ... 我都唔知喊左幾多次喇....
依家都覺得自己好傻 ...
但系..試問我又可以點吖 ?!`
♥`__我每晚都訓吾着教...,其實都只不過系為咗你啫`
♥`__我對你、♥有數吾盡嘅愛;D
♥`__你令我吾捨得放開手 ''
♥`__我乜嘢都可以吾記得 但系唯一吾可以吾記得嘅就系你个名...、E
♥`__ 我乜嘢都可以吾記得 但系唯一吾可以吾記得嘅就系你个樣....、N
唉 ′ 我呢一排都吾會開手機住先嫁喇....
有咩嘢事就直接打嚟我屋企搵我啦!!!!!!!!!
|