今日7點半起身 起身之後好攰,
起身之後刷牙之後食早餐 之後我同呀媽講今日唔想訂飯 想自己帶飯
我呀媽就幫我整左飯學校食啦 之後就返到學校 就見到鍾sir係到 原來今日要補課
成朝早都好眼訓 去到第2個小息 去左搵梁sir 之後佢叫我去1樓到睇下有冇人嘈
我見到黃學然同謝思遠 佢地問我個細佬得唔得意 我覺得佢好肥嘟嘟好得意 謝思遠話佢好似沙皮
我地就叫佢沙皮 之後謝思遠入左1a班 教人做功課 我問謝思遠條女知唔知我同張樂兒d野
佢條女無啦啦踢我 之後打鍾 我同謝思遠講返 話謝思遠條女踢我
個陣時我以為佢唔介意 點會上堂個陣時 佢傳紙仔比鄭之傑 話我搞佢條女
個陣時我覺得謝思遠好狗 我個陣個心咁諗 佢之前成日咁樣搞我條女
我搞佢條女一次都唔得 好小氣 音樂堂個陣我同佢講返對唔住 點知佢唔理我
之後我同鄭之傑去搵梁sir留堂 之後就返到屋企 黃學然今日黎我屋企
返到屋企個陣 我好驚謝思遠聽日仲(樓)我 之後就打日記 之後再同英洋傾電話啦
係咁多888888
|