最後都係決定退學吾讀.
而家返工好開心好開心.
收工就同呀Ying, 靜儀周圍玩,
有時去唱K, 吾開心既時候就一齊喊一齊飲酒.
好吾中意休息, 休息得自己一個係屋企,
好寂寞。。。
我知佢地鍚我, 驚我地辛苦.
邊有Part-time出8000-9000幾蚊糧咁多.
但佢吾比我返, 我係屋企覺得仲辛苦.
原來, 我打qooza既時候, 都係一d吾開心既日子。