好野....
上左咁耐ge堂...
終於可以領到堅振啦...
上個堂需然系好悶...
但系都識左好多好多ge朋友...(PS:都系大人))
開心到我傻牙...!!
今日...其實同樣系我要去BBG GE日子...
7點開始...同堅振果日一樣時間...嗚
仲冇好多人比左出奇蛋比我...正..!!
番到屋企都11點啦...!!
THE END