今日上單簧管個阿sir冇反到.....仲要我等左成日"慘" !!!
我地仲被miss 高罰牙~又出又入,,,好鬼樣衰lor~!!
個死人miss 高,,又煩bor~
次次都係我地個班,,
又唔見佢理第2班!!!
一個字"煩"牙!!