~~Happyiness Land~~
你要盡心,盡性,盡意,盡力愛主你的神。
其次就是說:要愛人如己。(可12:30-31)
kiki1004
暱稱: kiki
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
百感交集..xp
呵呵...~~
呼...
呵呵..
一早起身就睇...........
文章分類
全部 (283)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
靚女可欣姐姐日記板
靚女希希日記板
helen日記板
kaman表妹日記板
vivian的日記
亞ling日記板
亞爸的日記板
汶汶日記板
邦的日記板
家姐日記板
笨nana日記板=.=
曾姑娘的日記
琳琳日記板
雯雯日記板
碧碧子新日記板>w&...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 283
留言總數: 150
今日人氣: 0
累積人氣: 5377
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                     

2008 年 1 月 30 日  星期三   落雪


凍凍凍凍....>﹏<"""" 不安 分類: 未分類

       哈哈哈哈....好開心呀..葉婉教左我彈琴琴,哈哈哈...仲係用2隻手鰱果種tim呀..但係我一唔好好咁練實唔記得嫁啵...其實係因為今日PE堂去左禮堂到,見到葉婉彈琴琴,好好聽呀~我同kaman一齊向佢學習學習^v^*大家都交左唔小既心得嫁~係哩到同kaman講聲:

         kaman你得嫁!唔好咁快就放棄呀~哈哈~

       小息又係到吹"冷風"....好凍凍凍凍凍凍....+= (?)總之就好凍凍凍凍凍凍啦...原來哩個職位真係唔易做呢~哩d天氣好易病呀!!大家都要小心身體喔~^^

       放學果陣最開心~見到eirc哥哥同佢傾左陣~又見到佢女朋友同之前教啦啦隊既姐姐~哈哈哈~(平左5$比我^w^不過..)教啦啦隊既果個姐姐話買2個35$喎...哈...就咁就買左lu~送左個比我家姐,一個係我自己到...我家姐話:小朋友真好騙呢~==''''不過真係好令^^好鍾意呀~^w^**haha~

        天氣好凍喇...再唔沖涼,今晚結冰都似呀~係咁先lu!!

        Byebyebyebyebyebye^^

        kiki

        30/1/2008

                                                                                                                                       



                                                                                                                                                                
發表時間:2008-01-30 09:29 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


                     

2008 年 1 月 29 日  星期二   落雪


好凍呀~ 愉快 分類: 未分類

        講番琴日先啦~我地守F.1果層~第2個小息,成級F.1都唔係到~得番F.6b係到~第一次有D咁既情況~不過我地4個都有D開心~可能因為好靜,唔使叫佢地番課室掛?!哈哈~不過都真係好靜...

      到左今日~哈哈~因為Eng要出去做d野~可以穿PE衫~哈哈~今次到我地成級F.3唔係到lu~(第2個小息~)其實班Prefect係得F.3同F.6嫁炸~唔知我地(人數較多既F.3既Prefect)走左,得番(小人數d)F.6果幾位Prefect點呢?!坐車去既時間唸住訓下,亞芷同kaman都唔比我訓~好在走果陣有得訓~我同亞芷訓左~kaman就傻左咁坐係到唸野~番到去~竟然有F.1未走~果陣先走~又會咁夜都未走既?!跟住同kaman飛左落去睇有文哥哥同佢d FD(?)唔知邊個呀~不過佢地都應該係一齊係年宵時一齊攪活動既人離!!落左去睇下d物品~都幾得意~不過...都好貴下!!@@""都係同家人一齊先睇下買唔買lu..haha!

      番到家~換衫衫,去左沖涼,跟住食飯飯~上網做i-learner~然後去左學校個網睇下碧雲佢地係美國既生活!!見到佢地係住果到勁靚呀,我都好想去呀...但好貴貴貴貴呀....見碧雲好開心咁呀><**碧雲,我又要離!!!

      今個星期6會同汶汶同家姐一齊去睇果個電影,係摯靈教會到攪~摯靈又話一齊~所以呢~哈~我都要約約佢lu~快快做完功課搵佢先!!

      年三十晚去我表哥既家住~with my sister~yeah!可以玩PS3呀!!yeah!呵呵~

      講到哩到....做功課喇!拜拜^v^

      kiki

      29/1/2008

                                                                                                                                       



                                                                                                                                                                
發表時間:2008-01-29 09:11 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]