| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2008 年 1 月 30 日 星期三  |
凍凍凍凍....>﹏<""""  |
分類: 未分類 |
哈哈哈哈....好開心呀..葉婉教左我彈琴琴,哈哈哈...仲係用2隻手鰱果種tim呀..但係我一唔好好咁練實唔記得嫁啵...其實係因為今日PE堂去左禮堂到,見到葉婉彈琴琴,好好聽呀~我同kaman一齊向佢學習學習^v^*大家都交左唔小既心得嫁~係哩到同kaman講聲:
kaman你得嫁!唔好咁快就放棄呀~哈哈~
小息又係到吹"冷風"....好凍凍凍凍凍凍.... + = (?)總之就好凍凍凍凍凍凍啦...原來哩個職位真係唔易做呢~哩d天氣好易病呀!!大家都要小心身體喔~^^
放學果陣最開心~見到eirc哥哥同佢傾左陣~又見到佢女朋友同之前教啦啦隊既姐姐~哈哈哈~(平左5$比我^w^不過..)教啦啦隊既果個姐姐話買2個35$喎...哈...就咁就買左lu~送左個比我家姐,一個係我自己到...我家姐話:小朋友真好騙呢~==''''不過真係好令^^好鍾意呀~^w^**haha~
天氣好凍喇...再唔沖涼,今晚結冰都似呀~係咁先lu!!
Byebyebyebyebyebye^^
kiki
30/1/2008
 |
| 發表時間:2008-01-30 09:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 1 月 29 日 星期二  |
好凍呀~  |
分類: 未分類 |
講番琴日先啦~我地守F.1果層~第2個小息,成級F.1都唔係到~得番F.6b係到~第一次有D咁既情況~不過我地4個都有D開心~可能因為好靜,唔使叫佢地番課室掛?!哈哈~不過都真係好靜...
到左今日~哈哈~因為Eng要出去做d野~可以穿PE衫~哈哈~今次到我地成級F.3唔係到lu~(第2個小息~)其實班Prefect係得F.3同F.6嫁炸~唔知我地(人數較多既F.3既Prefect)走左,得番(小人數d)F.6果幾位Prefect點呢?!坐車去既時間唸住訓下,亞芷同kaman都唔比我訓~好在走果陣有得訓~我同亞芷訓左~kaman就傻左咁坐係到唸野~番到去~竟然有F.1未走~果陣先走~又會咁夜都未走既?!跟住同kaman飛左落去睇有文哥哥同佢d FD(?)唔知邊個呀~不過佢地都應該係一齊係年宵時一齊攪活動既人離!!落左去睇下d物品~都幾得意~不過...都好貴下!!@@""都係同家人一齊先睇下買唔買lu..haha!
番到家~換衫衫,去左沖涼,跟住食飯飯~上網做i-learner~然後去左學校個網睇下碧雲佢地係美國既生活!!見到佢地係住果到勁靚呀 ,我都好想去呀...但好貴貴貴貴呀....見碧雲好開心咁呀><**碧雲,我又要離!!!
今個星期6會同汶汶同家姐一齊去睇果個電影,係摯靈教會到攪~摯靈又話一齊~所以呢~哈~我都要約約佢lu~快快做完功課搵佢先!!
年三十晚去我表哥既家住~with my sister~yeah!可以玩PS3呀!!yeah!呵呵~
講到哩到....做功課喇!拜拜^v^
kiki
29/1/2008
 |
| 發表時間:2008-01-29 09:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 142 | »
|