| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2007 年 3 月 21 日 星期三  |
| 2007-03-21 |
分類: 未分類 |
HIHI~你地好嗎~今日打籃球...好似冇比賽到咁~不過就玩得好開心呀!^_^*打到出曬汗...但都只係入左幾球炸~都唔明點解d男生打得咁勁..
好野呀~剛剛收到dad買左個籃球比我呀 !!好開心唷!星期6可以帶果個籃球去打lu~~yeah~我要學識打籃球呀...(雖然唔知為左乜..)
聽日係出去做訪問喇...要帶好多野....一個組得我同雯雯係女仔呀...真係驚做做左人地既工人...... 不過鄒sir話佢可能會請我地飲野~哈哈~~goodgood~
講住咁多~拜拜~~
kikiact~
21/3/2007~
 |
| 發表時間:2007-03-21 06:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 3 月 20 日 星期二  |
dad話....  |
分類: 未分類 |
dad頭先同我講話佢可能會買個籃球比我,雖然係可能但都叫我好高興!!
聽日我會同一d約好左既女仔打籃球比賽!!剛剛好6個人...可以分到組呀^^聽日有比賽,yeah,yeah!我想打好耐了!!嘻嘻嘻嘻嘻嘻!
遲d傾啦~
拜拜~
20/3/2007~
kikicat was very happy!!
 |
| 發表時間:2007-03-20 08:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 142 | »
|