kiki1013
暱稱: ♥"SIU琪*=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
*悶x100)]XD
*中1;最後1日."
*派派'' 成績表:;)...
*歌唱唱+跳跳繩..比賽...
*板前Sushi..=]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 6 月 9 日  星期六



*;玩左11111日..<

今日玩左成日..;

同阿囡,寶雞,炸炸B,KiKi..

好HaPpY哦"..

本來我今日唔去Ga.*

不過寶雞係甘叫我去啦去啦~..

所以就去左囉*..

阿囡佢地1點幾到..*"

就去左侯皇X(唔知點寫)BBQ啦";.

之後我同寶雞就2點幾到先去搵阿囡佢地...;

去到見到佢地係到燒野食...*

之後無幾耐..:

阿囡佢地就叫左我去幫佢地買野飲啦..."

甘我就同KiKi一齊去買野飲啦...*

我地行左成1000000000公里路...:"

先買到阿囡佢地想要既野飲...*:

之後我地就坐係到傾下計啦,,,:

點知無啦啦個天,,.'

忽然變得超黑呀!.."

好似想落雨甘樣..:

甘我地咪走囉..."

走左去商場...*

我地個陣時超無聊囉..~*

又唔知做咩好玩咩好..:"

之後無啦啦又話玩捉人.."

甘咪玩囉..}

玩玩下KiKi忽然胃..:"

所以就暫停一陣唔玩住..*

等KiKi好返D"*:

我地又開始唸住玩捉人啦:"

不過無啦啦又會撞到唐老鴨兄弟:*

之後我地就成班人..:

係到玩捉人囉..~

我地比阿囡捉到呀.."

阿囡就係叻..*

甘都知我地理係邊,,:"

不愧係我個叻叻囡呀,,,::

之後唐老鴨兄弟就走左啦,,,"

6點幾到啦.~*

我地就送KiKi搭車啦,.,:

阿囡就仲未走啦,,!

直至7點幾到啦!""*

我同寶雞就返屋企啦,,:

阿囡同炸炸B就仲未想返,,~

所以我同寶雞就走左先啦,,"

仲有聽日係寶雞既生日,,:

寶雞生日快樂!! ,,!

拜拜*>

                       

 

 刊登時間:2007-06-09 11:37 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 1 日  星期五



*冇乜心情.."

*今日唔知點解!?

心情一般一般.."

可能太眼訓掛..~

今日係星期五..;

係學校既無冷氣日,,"

*要頭個4堂

唔開得冷氣,,.

個陣時..*

我地真係慘爆囉~"

學校旁邊又係到起緊野喎~*

嘈到擦天咁..:

再加上天氣又熱爆喎,.'

*仲要等到第4堂

先開得1部冷氣..,;

(平時我地係開2部)

*想熱死我地咩!?

不過上完1堂.,.

"中文堂之後..

無啦啦話可以開得冷氣啦~*

""個陣時就好似耶穌拯救左我地甘...

超正囉~*

可以開得冷氣啦~":

今日LuNcH.,'

1信同1望班唱歌囉,;~

唱得一般一般.';

*又唔算差到爆,,

不過我地個班1愛.'*

一定要努力D,.;

*唱好D

攞返個獎返黎呀~"

kAkA..*

 刊登時間:2007-06-01 07:20 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]