星期三,
唔使上學,
在屋企睡眠
好可惜比媽媽嘈醒左
星期四
要上三節英文課and 兩節中文
好累既一日
星期5
在學校有一個好驚訝既事
希望佢地會冇事la....
到晚上
我同屋企人去mk(mong kong)唱k buffet
唱到深夜1:00
好happy啊