| |
| 我 的 資 料 |
|
|
| |
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
| |
 |
2006 年 9 月 5 日 星期二  | |
|
|
番學**番左3日la....個班主任都叫ok ge......一上課.......sin係CHIN.......**new teacher**好無聊....係咁講兩周一寫作.........你估我咪做個咩......講左1粒鍾.....悶到悶死我la-0-then就CL la....又係**new teacher** -0-..........佢個同牙邊個邊個一樣ge.....好在我岩岩好no.21....如果唔係就真係omg la......得我一個女仔同d男仔上........=[]=""lucky**哈哈~個牙sir都幾好笑.......跑都跑得好笑個人.....**哈哈~真係好笑**都幾好....唔錯唔錯.........then就CHIS.........oh..!!!!又係**new teacher**......但e個就唔多好la....講野都講得k怪個人...-0-但又好好笑wor......**then就MATH la.......##嚴sir##..yeah..!!!同f.1個時一樣....hAppY........><""then就I.S la.....王sir wor...講真聽佢講左一課...聽落又有d悶...-0-..又有d好笑..都唔知點..LunCh**...好味.....yummy yummy.......= =...then.....ENG.....miss ng.....佢係咁講野.....我都唔知佢講咩....唔識聽.....-0-......玩個d唔知咩geme......**叫我地螫1識唔識個d人.....我地就係咁扮唔識....叫人寫名...哈哈~好笑....-0-...都唔好玩ge,,,,,,,=[]=""then...geog.....無咩野.......=[]=""去左2e班等婷la....咁慢ga......-0-...下次唔等la......><""...then....c到梁匡延.....我重以為婷走去拍佢tim..-0-........哈哈~但唔係wor,,,,,,好笑**.......c到yiu,,,,,sit到4點幾就走lu.............勁多人buy.....file......@@.......then..無咩野la.........
| | |
|
|
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 29 | »
|