| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2008 年 6 月 25 日 星期三 颱風 |
颱風{風神}喔~  | 分類: NOTHING | 今日的朝早..唔知做咩事,無端端比我家姐嘈醒..-v-"
好似話..8號風球,唔知洗唔洗番學果d..
之後,,我自己用手機打18503去聽下係咩情況啦..
點知聽完一大堆廢話..先開始講天氣報告`o曬..
8號風球+紅色暴雨..好似幾嚴重"d風吹黎好恐怖= ="我指果d聲]]
then又訓番..
11點幾就起左身'食左d意粉=]都好飽..
之後就同梨姐玩zoo keeper:=玩左都幾耐^^..
之後呢'3點同梨姐去彩雲果邊..
佢撳完機,拎埋相,就去百全掃貨..
買左好多野..成一百幾蚊的+)
番到屋企..嘉寶黎左-]
我就喺度食岩岩買果盒麵::[炒面王]..
都ok好食~因為幾辣`i love 辣。
之後就睇書..睇番戀空..由上冊開始睇”
因為我已經跟唔上d情節..唔睇番上冊係睇唔落下冊架'
8點食完飯..躂左落張床..一訓就訓到9點半先識起身;
睇[法証先鋒2]"好好睇,,唔講喇-)
| | 發表時間:2008-06-26 12:11 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 24 日 星期二 時晴時雨 |
有點悶']  | 分類: 出街* |
今日"其實都ok無聊..因為嘛,考完試都冇咩好做..d fd又哩喺屋企`
陳朗佢今日又要去佢牙婆屋企..-33-"
上晏,我就唯有屈喺屋企..^^"
大約12點幾果陣,,我出左去買M記”因為我地想食脆香雞翼=]
出面真係好熱+________+"
食完飯..我又訓左教*4點幾..比我牙媽叫醒..
佢叫我起身去剪頭髮..本黎我話唔出去'因為我訓緊教家嘛:=
但係我牙媽發曬火+)我就真係怕怕地喇..
就起左身,,換埋衫就同牙媽落左去~
剪完,牙媽要買d野..就陪佢買]]^^
then上番黎..更加熱`
6點:就洗頭兼沖涼..洗完米上黎打blog囉"
嗯..講番先..我好耐之前就整左一個新blog..又係qooza,,
網址在這裹http://blog.qooza.hk/turtle_k
得閒就上去睇下..留下cm啦..
係就係有d秘密..不過喺而家黎講就再唔係秘密。。
我既連結果度都有哩個網;去吧去吧..
唔講嚕..88喇” | | 發表時間:2008-06-24 07:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 8 日 星期日 陰晴不定 |
考試..  | 分類: NOTHING | 嘩..今日真係好勀..
尼幾日都係咁K書`
期終試真係唔好過=]
尼幾個星期都打唔到qooza架嚕”
努力完..
^o^話唔定有新手機用..
我係話如果我考入班上的5名之內..
不過硬係覺得冇咩可能..
因為..第一名一定係林燕裕..
次次都係佢↑(好努力既人)
第二名係馬嬲..
其實佢都ok勁↑
第三名就唔知喇..可能係樂樂掛"
第四名可能係牙斯..佢係志在必得的。
不過佢比上學期好似退步左,,
第五名就唔知我sip唔sip到喇..
班上面都有好多人勁過我..
我測驗考第8..
-v-"唔講.. | | 發表時間:2008-06-08 07:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 53 | »
|