Cursor by www.Soup-Faerie.Com

 

黏你  臉靠著臉 * 
 希望這趟愛情走很遠*

          

kiki677441
暱稱: 牙琪=] *
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
SWEET LOVE
RSS 訂閱
RSS Feed

                                           琪2*

                 〞   °° ]__+||仍很想 尋找到能永存的 ▍×.。   

                    ●○ 和[你]手拖著手..走到[盡頭] *●○

 

 

:::::::  2// 8  ,,,*


出面橫"FUNG"橫"魚" ...
正正同我今日慨心情 1 模樣 ..*
[ 灰爆 ] D "FUNG" 吹到個心都凍埋 *

-- 嗌左場大交 :::
-- OK牙 ,, 好FEEL WOR .. 心情松左好多 ...
-- 忌唔住右拎番把介刀 ,, 今次 十幾廿條  甘 ,, 唔多..
-- 好耐都冇搵番果把介刀 ,, 好耐都冇甘諗唔開,,
-- 講到尾 :: 最令我 唔開心慨就係你地 !!* 


過後打俾  老公*  訢苦水,, 喊到痴線 *
真係唔知咩事LOO ,, 1次右1次甘 唗眼淚 ,, *
老公* 始中都係  [ 最佳慨 聽"仲" ] ***

---- 任生 *
----
真的須要你 *
----
誰要放開你 *
----
請情敵們自動離場 *

** 我 1 定 會 正 明 俾 你 睇 :::
   [ 你 愛 我 ]  唔會多過 [  我愛你 ] ...=] *

PS::: 今次場FUNG 1 定要打行佢 ,, 唔好走 !!!!! *

        

◇◆要與[你]*談1埸 轟轟烈烈 的戀愛*◆◇

 

                                                                       



                                           琪2*

                 〞   °° ]__+||仍很想 尋找到能永存的 ▍×.。   

                    ●○ 和[你]手拖著手..走到[盡頭] *●○

 

 

" :: 1 , //  8 =) .. **


右幫日記挍變面啦 ...*
今次用左 [ SAKURA ] *  梨做底 ,,
SAKURA .. I  LIKE  IT !!!!*  =]
===========================================================
1早起身咩柒事 ,, 俾人鬧到訓街LOO 咩事 ...*
我個頭..校服 .. 等 ,, 冇所不鬧 ..
仆街唔洗本 ,, *
得 .. 你心情唔好呀嗎 ,, 咩盡屌LOO..
I  DON"T  CARE NOW * *
[ 出氣袋 ] * 我做慣嫁啦 ,, 多1次唔多 ..
 

番到學校 ..*
挍註折+ 英文班,, 煩*
個嘜撚 英文班就 更煩 "" 妖.. 浪快我時間 !!!!*
右唔係 PK CHEUNG上WOR ,, 嗚 .. 挍錯 ?!!
佢有佢UP ,, 我地有我地傾計 ,, 癲笑 XD ""
今日真係勁多野同人好笑 ,, 哈 2 * 笑撚屎我 =]
===========================================================
放學去  R - BABE* 屋企....*
哇 ,, 遠到 加零一甘  .. -_________= ||||
啤啤 ... 跟住 打牌 ......*
食左 1 鋪 ,, 自摸 1 銷 .. 勁耶 = - = V
不過 R - BABE * 仲勁啦 ,, X]
THENN 幫佢包左 2 本書甘大把 ,,
WOR .. 都不知幾甘LOO .. KE2**
跟住去行下甘 ,, 米野食 .. 答MTR 走人LUU ..

口牙 !!仲有 .. 多謝細 R- BABE* 的手信仔 -3= |||*
===========================================================
今日右唔係  做左好多野 ,,
但係番到屋企  我竟燃 支力"到訓低LOO,,
MAYBE  出面太熱啦掛 ,,
嗚 T^^T .. 1 定唔可2曬黑嫁 ,, 唔要呀,,唔要呀 T^^T |||*

--  係呢度講多次 ,, 都係最後 1 次::::::::::::::::::
--  本小姐  番學  係冇畫眼線 ... 更加  係唔會 LOO  *

--  第 1 ::  我冇甘得閒 ,,
--  第 2 ::  我冇甘無了 ,,
--  第 3 ::  我冇甘的須要 ,,

我講明 ,, 出街我 會畫 ,,  會化X,, 仲係 1 定會果隻,,點? !!!!!*
但係學校 ,, 仔右冇 .. 扮梨把 柒 呀 ?!  我冇甘閒 唔該 !

隻眼係要甘黑 ,, 甘深色 ,, 唔係我叫佢甘嫁WOR ,,
真係得意 .. 呢D 野都要同人解色 ,, 可笑 ..*

先生係甘 ,, 學生都係甘,,
呢 ""F1 畫眼線果個女仔 呢 "" ] 唔記得  第幾次聽 ?!!!*
 唔好話我踢爆你 --  [  你  唔  抵  得  我  LO  ] ...*

  •  ::::  女仔天生  愛妒忌 * 愛自私 *  愛是FAYE *
           唔怪你地 ,, 因為你地    無知 *

本小姐都好  妒忌* D FD 有個令  酒粒 *
甘我右可唔可2 話人地 個酒粒  係假GE 呢 ?!!!*
用個老諗下啦 ,, 呀姐們 *

  • 唔會刻意  醜化 // 降低  自幾  梨螢合你們 *
    岩睇睇 .. 唔岩望就 唔 撚好望 .. 做人真D 啦 ""

[[  曬撚曬我D氣講D甘GE野 ""FUCK ,,,, 醒小小啦,,  ]]

做朋友最緊要拎個 出梨 ::::::: *
琪他  ,, 幾好都冇用 !!!!!*

        

◇◆要與[你]*談1埸 轟轟烈烈 的戀愛*◆◇