|
" :: 1 , // 8 =) .. **

右幫日記挍變面啦 ...*
今次用左 [ SAKURA ] * 梨做底 ,,
SAKURA .. I LIKE IT !!!!* =]
===========================================================
1早起身咩柒事 ,, 俾人鬧到訓街LOO 咩事 ...*
我個頭..校服 .. 等 ,, 冇所不鬧 ..
仆街唔洗本 ,, *
得 .. 你心情唔好呀嗎 ,, 咩盡屌LOO..
I DON"T CARE NOW * *
[ 出氣袋 ] * 我做慣嫁啦 ,, 多1次唔多 ..
番到學校 ..*
挍註折+ 英文班,, 煩*
個嘜撚 英文班就 更煩 "" 妖.. 浪快我時間 !!!!*
右唔係 PK CHEUNG上WOR ,, 嗚 .. 挍錯 ?!!
佢有佢UP ,, 我地有我地傾計 ,, 癲笑 XD ""
今日真係勁多野同人好笑 ,, 哈 2 * 笑撚屎我 =]
===========================================================
放學去 R - BABE* 屋企....*
哇 ,, 遠到 加零一甘 .. -_________= ||||
玩 啤啤 ... 跟住 打牌 ......*
食左 1 鋪 ,, 自摸 1 銷 .. 勁耶 = - = V
不過 R - BABE * 仲勁啦 ,, X]
THENN 幫佢包左 2 本書甘大把 ,,
WOR .. 都不知幾甘令LOO .. KE2**
跟住去行下甘 ,, 米野食 .. 答MTR 走人LUU ..
口牙 !!仲有 .. 多謝細 R- BABE* 的手信仔 -3= |||*
===========================================================
今日右唔係 做左好多野 ,,
但係番到屋企 我竟燃 支力"到訓低LOO,,
MAYBE 出面太熱啦掛 ,,
嗚 T^^T .. 1 定唔可2曬黑嫁 ,, 唔要呀,,唔要呀 T^^T |||*
-- 係呢度講多次 ,, 都係最後 1 次::::::::::::::::::
-- 本小姐 番學 係冇畫眼線 ... 更加 係唔會 LOO *
-- 第 1 :: 我冇甘得閒 ,,
-- 第 2 :: 我冇甘無了 ,,
-- 第 3 :: 我冇甘的須要 ,,
我講明 ,, 出街我 會畫 ,, 會化X,, 仲係 1 定會果隻,,點? !!!!!*
但係學校 ,, 仔右冇 .. 扮梨把 柒 呀 ?! 我冇甘閒 唔該 !
隻眼係要甘黑 ,, 甘深色 ,, 唔係我叫佢甘嫁WOR ,,
真係得意 .. 呢D 野都要同人解色 ,, 可笑 ..*
先生係甘 ,, 學生都係甘,,
[ 呢 ""F1 畫眼線果個女仔 呢 "" ] 唔記得 第幾次聽 ?!!!*
唔好話我踢爆你 -- [ 你 唔 抵 得 我 LO ] ...*
- :::: 女仔天生 愛妒忌 * 愛自私 * 愛是FAYE *
唔怪你地 ,, 因為你地 無知 *
本小姐都好 妒忌* D FD 有個令 酒粒 *
甘我右可唔可2 話人地 個酒粒 係假GE 呢 ?!!!*
用個老諗下啦 ,, 呀姐們 *
- 唔會刻意 醜化 // 降低 自幾 梨螢合你們 *
岩睇睇 .. 唔岩望就 唔 撚好望 .. 做人真D 啦 ""
[[ 曬撚曬我D氣講D甘GE野 ""FUCK ,,,, 醒小小啦,, ]]
做朋友最緊要拎個 心 出梨 ::::::: *
琪他 ,, 幾好都冇用 !!!!!*
◇◆要與[你]*談1埸 轟轟烈烈 的戀愛*◆◇
|