呢排阿媽係緊big我溫習,所以無時間打日記,救命啊~阿媽就黎big死我!!!
今日同謝老師和一班同學(e.g.劉欣誼,,蔣雅婷,尹詩琪,chichen head,湯雞.........)一齊去旺角唔知邊到畫畫,每個同學都好俾心機畫,當然我都係,謝老師仲請我哋食.........(唔話你知,得你心思思)哈哈~
今日我學完書法班就同尹詩琪,許文聰,麥家康,梁逸朗,聶智輝一齊去'救'書義賣,當然坐TAIX........去,我買咗五本書,而佢哋..........得個吉 不過'易'都有件事令到我好煩 ........無胃講,走個震時,阿尹詩琪係甘問我係咪同麥家康去郭得勝既Open Day??? 佢已經問我超過十次.......真煩!!!(你唔好想埋D WHY 耶)郭得勝好靚,經過呢次參觀郭得勝,我'閱'勵'閱'喜歡郭得勝!!!~^^
今日我放學就去交表,(天主教郭得勝中學),佢仲俾咗一張open day嘅邀請卡俾我~HAPPY
今日好開心 得到証明信啦.....HAPPY不過易都有件傷心事,就係,,,,二月十四號個件事囉,派咗番黎仲要簽名....死得啦......