一向都喜歡解歌詞~ 今日開始明白"香水有毒"呢首歌dd意思~ 雖然唔係完全了解 但係個種感覺一D都唔好受! 所以我求求你 別讓我離開你~
不用再多介紹~ 今晚的歌曲就係 - 香水有毒(胡楊林)
過左琴晚, 我開始明白邊個係鍚我, 邊個係了解我, 係大提琴的安慰下 眼淚停了 多謝你 終於明白放過你是放過自己這個道理! '我只需得到半份關心 許個願也不過份 情願你關心一半 就已經感覺完滿'
不過也明白到自己原來都係個野孩子!!!!!
明知愛 這種男孩子 也許只能如......(閱讀全文)