now2009 年 11 月 1 日 星期日 天氣預測 |
堆積如山的功課  |
分類: 未分類 |
|
開心之後仲會覺得疲憊
*5我哋班去左石澳bbp
玩得好開心!!
好似好耐冇同陽光玩游戲
今個星期好辛苦
一共有3個report等住我
冇得訓lu!
|
| 發表於公元:2009-11-01 03:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
now2009 年 10 月 27 日 星期二 天氣預測 |
還是被逼!  |
分類: 未分類 |
|
今日係第十屆明日領袖高峰論壇
F.6被學校派去做工作人員
我就在reception企足一日!
好開心的是
見到楊千樺..張繼聰..廖啟智..劉以達..曾特首
前兩者佢地d妝都真係好厚
最慘係見住佢地在身邊走過都冇叫佢地影相簽名>.<"
今日真係學到唔少野
原來特首見住d記者真係直行直過
d記者問完d問題自己都笑lor
"丁太"真係好中意大笑*v*
做名人係好辛苦架!!
今日見識不少..但就真係好攰! |
| 發表於公元:2009-10-27 06:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
now2009 年 10 月 8 日 星期四 天氣預測 |
極端的生活  |
分類: 未分類 |
|
現在還有什么重要得過可以安心地訓一覺
呢排我的schedule滿滿都是學生會和義工服務
令自己完全沒有休息的餘地
其實..我真得挨不過..
但係可能自己有一份執著
希望所有事情盡善盡美
這樣便委屈了自己!
可能這就是我..
我真的喜歡幫人
就算超出自己的能力范疇
我也試著咬緊牙關應付
可能有些小怨言..但還是完成了..真的有點佩服自己
不過...我還是要說
大個仔大個女啦..有d野唔係督住你去做先做
要有懂得自覺
希望大家都要學會!
|
| 發表於公元:2009-10-08 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 19 | »
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|