|
|
2008 年 5 月 24 日 星期六
|
| 2008-05-24 |
分類: 未分類 |
24/5
今日去MK行街街+唱K,happy*
01:30p.m.約左佢地,but忘記了約昇仔!
超kai*成班人都冇佢電話,係咁問人!
03:00p.m.先到旺角! kai架!
行波鞋街,陪ching尋找oldschool vans...
06:00p.m.去city到唱k...超high!係到喪
唱*超happy!我同王子欣好深情咁望住
對方唱[Dear Fiona,愛*轉角,當你],超
正!
10:00p.m.走!去兆萬中心影貼紙,但
係搵到機,so走左!go home*
差吾12:00a.m.先番屋企!
|
| 發表時間:2008-05-25 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 10 日 星期六
|
| 2008-05-10 |
分類: 未分類 |
10/5
e 排勁冇mood打blog lu ``
今日10:00a.m.起身,太早la,但係又訓吾到妟,
唸起琴日件事,有d罪惡感,唉!好擔心*
02:00p.m.:去左學琴
每次學完都好攰....
之後番左屋企,睇下tv,hea下咁la!
唸吾到野打la! |
| 發表時間:2008-05-10 05:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 5 日 星期一
|
| 2008-05-05 |
分類: 未分類 |
5/5
[ 咖啡灣 - 濃情之旅 ]Happy~
租左x牀,so落左水...俾鏘,細傑,大鼻拉左出海,爆
驚!!攬住張x牀死都吾放,之後sze ching黎打救我!
Thz...之後過左一陣之後同sze ching傾計,佢訓係
張x牀上我拉佢出海,鏘,細傑,大鼻又拉左我地出海,
出到好遠我都企到~~超強勁*
之後番去BBQ!!好味*
Today 超好玩*Happy* |
| 發表時間:2008-05-07 08:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 1 日 星期四
|
| 2008-05-01 |
分類: 未分類 |
1/5
CHING YI佢地去左清遠LU* [ 一路順風牙!!! ]
今朝訓醒去左將軍澳同婆婆&公公飲茶,可惜B女
不在 [ 失望 ]
02:00 P.M. : 去左上水揾 YO WITH 程,去左
SASA 玩化妝品 D TASTE , KAI*之後PUI都
黎埋..
05:30 P.M. : 番到屋企,SLEEPING * Zzz....
08:00 P.M. : EAT DINNER...
11:30 P.M. : SLEEPING''''' |
| 發表時間:2008-05-02 09:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 30 日 星期三
|
| 2008-04-30 |
分類: 未分類 |
30/4
好緊張牙!期待5/5的咖啡灣之旅*
{ 3D班之聚會 }
咖啡灣之旅
The Trip Of Cafeteria Old Beach
Date : 2008年5月5日
Time : 12:00p.m.-21:00 [12:00p.m.上水火車站等]
Place : Cafeteria Old Beach
Activities : 玩沙,玩水,BBQ,swimming,影相
People :
Boys : Girls :
1.Hei 12.Tracy
2.Peter 13.Yo
3.Matthew 14.Rachel
4.Benson 15.Ching
5.Ferd 16.Pinky
6.Willson 17.Yan
7.Kelvin 18.Yuki
8.Tom 19.Miss Wong
9.John
10.張晉誠
11.吳洋港
超多人去!!!HAPPY* |
| 發表時間:2008-04-30 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|