■□■□■□■□■□■□■□■□    
.. *,太深 * -*`

 讓純真- -[未 變]`*!
□■□■□■□■□■□■□■□■

kikibe
暱稱: 小琪..**>v<
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拜拜喇!!
好野!!!*
=0=
=0="
唉,,
文章分類
全部 (102)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 102
留言總數: 20
今日人氣: 3
累積人氣: 3035
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

 

2005 年 8 月 4 日  星期四 晴天
, `*★學 會往 事 記 低 珍 惜1 切

欖球比賽,,!!>W<

 

 

今日6點中起左身..-0-救命牙!!之後洗面刷牙果D..6點半到出左去..去左OK買包食..-V-

咁我之後費事行LA..因為果時未訓醒..吾想行..KAKA

咁就去左搭輕鐵,,WA,,搭左極耐..-0-差吾多用左半個中黎搭..咁當然遲到LA..^V^

約左7點中系學校門口等..我就7點3先到..-0-KAKA..不過吾緊要-0-

仲有人遲過我..XD!!仲有牙,,個旅遊巴遲左成粒中先黎,,差D吾夠時間牙!!

咁我地又系去九龍灣到LA..去到已經系8點9到..我地9點中要比賽..-V-

好彩我地上車之前已經換好晒3姐!!*咁就即刻擺好D野..就落左去熱身LA!!^V^

之後就開始比賽,,HAHA.呢場比賽就對西祟.如果WIN左既話就可以去打冠軍賽,,

輸左就打季軍賽,,嘿嘿**我比賽前已經有預感會WIN架LA,,

點知真系WO!!*12比5..有一球系痴童入,,有一球系我入架!!!*

WAHAHA..勁開心WO!!仲有2分系痴童踢H果陣攞既..>V<HAH!!

真系好開心,,乙組又系台上面叫得極大聲QO-0-..XDD!!

呵呵..我地可以去打冠軍賽喇,,又系對番羅桂祥..-W-//佢地真系勁左好多

咁我地休息吾夠15分中就又打過喇..-0-痴線..好累LO=0=

我系比賽前又有預感,,今次系會輸..-口-

點知真系牙..-V-..死咯,,打果時真系跑都跑吾到,,因為真系好累好累

不過我地已經好左好多LA,,上次我地輸比佢4球..今次淨系輸左1球咋!!*

吾緊要,,>V<今日痴童打得好好牙!!防守做得好好!!真系好好>V<

HAHA..咁我地就攞左亞軍LA,,之後就到乙組LU,,

詳細吾多講..-W-*佢地都系攞亞軍..HAHA..佢地比賽果時我地丙組又系叫得極大聱

XDD..睇黎個啦啦隊獎非我地莫屬,,^V^..呵呵..話咁快就到左5點幾..XDD

最尾果場就系我地伊中中女甲既冠軍賽..對吾記得邊間..=V=

WAWAWA,,林嘉欣好勁牙!!不愧系港隊,,>V<HEHE..最尾WIN左牙!!

我地全部人都好開心,,極開心LO真系,,系咁嗌嗌嗌,,跟住MISS LAM感動到喊左出黎牙!!T^T

之後就系到影相..好多人都喊牙..-0-因為MISS LAM以後都吾會在系伊中到教

好多人都吾捨得佢,,喊左出黎..>口<

之後就頒獎,,HEHE..好開心>V<個啦啦啦隊真系我地攞左..XDD!!

跟住就搭車番屋企LU..成身臭過屎坑咁..-V-

THe ENd

刊登時間︰2005-08-04 09:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]