|
今日6點中起左身..-0-救命牙!!之後洗面刷牙果D..6點半到出左去..去左OK買包食..-V-
咁我之後費事行LA..因為果時未訓醒..吾想行..KAKA
咁就去左搭輕鐵,,WA,,搭左極耐..-0-差吾多用左半個中黎搭..咁當然遲到LA..^V^
約左7點中系學校門口等..我就7點3先到..-0-KAKA..不過吾緊要-0-
仲有人遲過我..XD!!仲有牙,,個旅遊巴遲左成粒中先黎,,差D吾夠時間牙!!
咁我地又系去九龍灣到LA..去到已經系8點9到..我地9點中要比賽..-V-
好彩我地上車之前已經換好晒3姐!!*咁就即刻擺好D野..就落左去熱身LA!!^V^
之後就開始比賽,,HAHA.呢場比賽就對西祟.如果WIN左既話就可以去打冠軍賽,,
輸左就打季軍賽,,嘿嘿**我比賽前已經有預感會WIN架LA,,
點知真系WO!!*12比5..有一球系痴童入,,有一球系我入架!!!*
WAHAHA..勁開心WO!!仲有2分系痴童踢H果陣攞既..>V<HAH!!
真系好開心,,乙組又系台上面叫得極大聲QO-0-..XDD!!
呵呵..我地可以去打冠軍賽喇,,又系對番羅桂祥..-W-//佢地真系勁左好多
咁我地休息吾夠15分中就又打過喇..-0-痴線..好累LO=0=
我系比賽前又有預感,,今次系會輸..-口-
點知真系牙..-V-..死咯,,打果時真系跑都跑吾到,,因為真系好累好累
不過我地已經好左好多LA,,上次我地輸比佢4球..今次淨系輸左1球咋!!*
吾緊要,,>V<今日痴童打得好好牙!!防守做得好好!!真系好好>V<
HAHA..咁我地就攞左亞軍LA,,之後就到乙組LU,,
詳細吾多講..-W-*佢地都系攞亞軍..HAHA..佢地比賽果時我地丙組又系叫得極大聱
XDD..睇黎個啦啦隊獎非我地莫屬,,^V^..呵呵..話咁快就到左5點幾..XDD
最尾果場就系我地伊中中女甲既冠軍賽..對吾記得邊間..=V=
WAWAWA,,林嘉欣好勁牙!!不愧系港隊,,>V<HEHE..最尾WIN左牙!!
我地全部人都好開心,,極開心LO真系,,系咁嗌嗌嗌,,跟住MISS LAM感動到喊左出黎牙!!T^T
之後就系到影相..好多人都喊牙..-0-因為MISS LAM以後都吾會在系伊中到教
好多人都吾捨得佢,,喊左出黎..>口<
之後就頒獎,,HEHE..好開心>V<個啦啦啦隊真系我地攞左..XDD!!
跟住就搭車番屋企LU..成身臭過屎坑咁..-V-
THe ENd |