今日我同天,,偉..佢地去左葵芳個到(利利)~ 我地去到食左車仔面,,跟住就去左滙所打羽毛球~ 玩完之後,,我地走個陣時好熱呀" 我地成身都係汗"出到去簡直好似焗桑拿咁- -" 之後我地上利屋企`偉佢地沖涼~ 跟住我地又落去行下街啦! 跟住去左食甜品,,我同偉食芒果西米露~(好食哇!) 天佢地就食豆腐花,,不過好難食- -" 跟住落雨喎,,我地個個都濕哂呀~!冇一個係唔濕滴" 之住我好開心呀!因為竟然俾我見到彩虹喎~冇野寫啦!
ThE EnD La `拜拜`