write member forum login logout

〣+雪糕琪俠*_@

2005 年 8 月 30 日  星期二 晴天

  

                          

                       哈哈哈哈....我呢排既主題都係關於雪糕架LA..今日既主題係雪糕琪俠...

              至於我點解唸到呢個名...就要多謝....小瑾喇'''騎騎""好..等我問下大家...大家

              覺唔覺..我呢個名係咪好吸引呢...而且....吸引之中又帶點華麗...華麗之中帶點

              老實..大家話係唔係呢?!嘻嘻''

                    今日去左小瑾家度整caKe..正確黎講係整Tiramisu...芝士蛋糕...原來

              係好簡單架咋..唔洗一個鐘就整好架喇....當然係要等佢雪喇...很開心地..今次整蛋

              糕既過程都非常之順利....^^好期待食呢個caKe個一刻AR...

          嘻嘻'''係我睇緊唱K小魚仙個陣...我已經試左個蛋糕喇...[我一路打日記...一路

             睇電視!!]個Tiramisu好正呀//..不過就唔係幾夠甜....哈哈..露之亞唱歌好好聽呀_*

             勁鍾意佢呀....好正呀唱K小魚仙...哈哈...

                   好想快d到星期四呀...因為我好想睇小時候...但係我又唔想咁快開學喎...好矛盾""

             首歌都好好聽呀....講起"小時候"呢首歌..我又唸起一首歌喇..就係"分分鍾需要你"喇....

             大家知唔知邊首呀...歌詞係...我打完日記最尾先post個歌詞上黎喇..><嘻嘻''

                   好慘呀....星期五就正式番學...咁樣搞到我睇唔到"十....緣"牙.....豈有此理""+++

               琴日尋秦記...古天樂好搞笑呀我覺得..哈哈...大家記住要睇呀))

                   講番今日先....今日整完cake之後...就去左拎相....點知...佢搞亂哂....我個fd只係要一打..

              佢就哂左兩打俾佢...我要兩打..佢就只係哂左一打俾我....搞到我好無辜地又要等多幾粒鍾喇.....

              衰=]                         

                        好喇...等我post"分分鍾需要你"呢首歌先..我好鍾意聽架!!><

                          

願我會查火箭 帶你到天空去

在太空中兩人住 活到一千歲

都一般心醉 有你在身邊多樂趣

共你雙雙對 好得戚好得意

地LUM天崩當閒事 就算翻風雨

只需睇到你 似見陽光千萬里

有了你開心o的 乜都稱心滿意

咸魚白菜也好好味 我與你永共鈙

分分鐘需要你 你似是陽光空氣

扮靚o的皆因你 癲癲o地皆因你

為你甘心作傻事 扮o下猩猩叫

睇到乜都笑 有你在身邊多樂趣

若有朝失o左你 花開都不美

願到荒島去長住 做個假的你

天天都相對 對木頭公仔做戲

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 42 | »

暱稱: NIKI
性別: 女
國家: 香港

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930