今日勁開心呀!!!我日日都係咁開心嫁∼kakaka∼
好趕呀∼要去影印野跟住又要飛的去呂中度遞表∼唉∼遞完表之後去左唔知邊度buy野∼呵呵∼
buy左好多野呀∼跟住搭巴士返歸lu∼跟住去左大快活度食野∼
點知...我隔壁果個係miss choi呀!!!my吉∼
好彩佢只係問我頭先去左邊姐∼跟住返到屋企又再落返泥∼!唉我覺得我自已好白痴lo∼
算啦∼等陣我間學校泥表演∼一定要泥睇嫁啦!!!我見到6b(2)呀!!!哈哈哈∼
我話過要還book俾佢∼又唔記得左帶落泥∼唉∼佢叫我上去帶落泥wor∼佢都痴線∼冇可能既野泥∼
跟住我話要行一百公里∼佢都信∼白痴∼今日真係見到好多我識既人∼唉∼
最好笑既係陳老師一見到我就講hi∼好無奈lo∼
今日講左好多野∼補返之前果d啦∼!
|