2005 年 11 月 7 日  星期一 晴天
龜仔...你係唔係發緊夢呀!

      嘩!今日科學堂派卷真係嚇親我呀!咁係因為我見到第一份卷31/75...我心唸...死la,如果一陣果張mc卷冇19分我都唔合格架喎,好彩班長派俾我果陣,睇左一睇,都叫做安心d啦,岩岩好19分呀,真係嚇死龜仔啦。

      之後中史堂又係派卷,都算過得去69/100,都叫做麻麻地啦,經公堂又係派卷喎,呢一科唔知點解我又唔緊張喎,可能係因為大奶sir教架關係啦,上堂都冇心機聽佢up春,中文堂有幾個同學係道埋d無聊野,個個都係道笑,但係都唔知有乜咁好笑,但係我都笑左一兩秒到啦,其實真係唔好笑架喎,但係見到d同學笑到咩咁,味係咁笑吓咁lo....

      嘩!數學堂經典啦...我囉到份卷望左一望...心係道唸,份野係唔係我架,80分?一d都唔似係鄧佩琪喎!!!之後老師叫9字頭呀8字頭呀企起身...我都唔知好唔好意思企起身添,之後都係企左,d人望住我好似唔係幾信咁...搞到我都唔知點好啦!!!(龜仔你好咋呀!哈~~~哈~講笑!唔好當真)     

      放學之後同左黃瑩去左食野...都幾happy啦今日!哈哈~~~~

刊登時間︰2005-11-07 09:23 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

       



kikiklr
暱稱: ...+..龜..''
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
文章分類
全部 (74)
好友名單
網站連結
大姐!!
我GE涵涵!~
涵情脈脈