今日我會打一篇很有意義的日記,就是Rachel對愛情的睇法。
我點睇愛情? 其實我已前覺得愛就係兩個人相愛,有時會吵架,不知幾甜蜜。
但經過一段時間,我的思想可能成熟咗,而家我對愛情有咗另一種睇法。
我而家覺得愛情係唔單只係兩個人相愛,其實係重要大家互相禮讓,互相尊重。
但我到而家都係覺得有時吵架係一種情趣^^
我今日我都會講下我選情人的條件啦!
我選情人的條件好簡單,
我鍾意d黑黑地既人、要有一定既高度、要在我做錯野既時候罵我、都唔可以太醜-3-
重有,其實我唔鍾意d咁乖既人,最重要既野,就係要比到安全感我。
如果大家有好介紹,記得話我知呀!!!
|