寫日記 會員中心 討論區域性 登入

我的資料

暱稱: Kiko
性別: 女
國家: 香港

訪客留言

最近三個月尚無任何留言
メロメロパーク メロメロパーク メロメロパーク

 

 

4月18日

2006 年 4 月 18 日  星期二 晴天

今日我會打一篇很有意義的日記,就是Rachel對愛情的睇法。

我點睇愛情? 其實我已前覺得愛就係兩個人相愛,有時會吵架,不知幾甜蜜。

但經過一段時間,我的思想可能成熟咗,而家我對愛情有咗另一種睇法。

我而家覺得愛情係唔單只係兩個人相愛,其實係重要大家互相禮讓,互相尊重。

但我到而家都係覺得有時吵架係一種情趣^^

我今日我都會講下我選情人的條件啦!

我選情人的條件好簡單,

我鍾意d黑黑地既人、要有一定既高度、要在我做錯野既時候罵我、都唔可以太醜-3-

重有,其實我唔鍾意d咁乖既人,最重要既野,就係要比到安全感我。

如果大家有好介紹,記得話我知呀!!!

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »