今朝同清兒一齊返學..返到去我比呀鄧俊賢果d係到笑..幾想打柒佢呀..之後上英文yaya Ms Lu冇返呀勁好...黃釆虹代..之後係到吹水...之後轉堂班男仔係到吓劉英文..勁hi..見到佢咁慘..心涼..之後老師黎喇..之後個老師比我地係到傾計..之後小息買野食..上maths..悶到牙..勁眼訓..之後又小息..幫呀哥果d買野食..之後買左又唔撚見佢地..之後我叫何靜美果d幫我拎佢地又唔蘇我喎..之後我話唔那係唔要牙..之後呀洛係到講做乜撚野咁大聲呀..之後我話乜撚野唔好呀..之後就拎左上去..之後上通識..佢地3個係到食..之後食飯..食左勁小..落去..同清兒果d一齊..之後係到吹水又..之後買糖上去食..周麗琪請左我同清兒食糖..一人一條..之後上返去..上普通話..睇碟..之後上地理..屌..去完廁所返黎..比人用個盒訂我..屌幾那痛呀..之後我喊..之後我呀哥係咁屌鳩正喊我果個勁好..之後喊左4個字就冇喊喇..之後..屌果個黃韻x又留真係正仆街黎架..之後鍾sir入到黎又留..到4點1先走得..之後同清兒去食野..之後去左南公一陣就去左ok買野食..之後就返屋企lolo..
好撚僧鄧俊賢同黎家昌呀..果2條仆街真係好仆街呀...
我一定要調位呀...
>口<"""
|