-* )))友 情 飲水飽*||■|[!
_﹎ [|\ * 回憶 一樣會 ,, 成長▼]"
.〝.. 姐 妹 友 誼 不 停 止 ﹏ ′有 情 有 義 1 輩 子 ]./"】
kikoma
暱稱: -* )))友 情 飲水飽*||■|[!
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-13
2007-02-26
2007-02-23
2007-02-22
2007-02-16
文章分類
全部 (42)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
1號仔個*BLOG
謝敏*XG
伍浩*XG
我*XG
盈*XG
敏豬*XG
詩祺*XG
趙穎*XG
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 14
今日人氣: 2
累積人氣: 1146
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 22 日  星期五   晴天


2006-12-22 分類: 未分類

勁耐冇系度打日記"

已經慣左系XANGA打"之後努力D系度打"XDD

 

尋日`勁開心..

聖誕聯歡...

第1次系中學聖誕聯歡...

勁正WO

朝早"大約7點35分番到去"

原來已經有人番左去做野"辛苦晒_*THX

見到系同層既5E班"超勁...

怖置得超靚..

{之前整壁報已經整得好靚"}

今日番班房時經過見到...整左D玻璃紙系燈管度...

即度點晒咁...勁靚

 

預備完...老師黎埋..就開始NA"

我負責播歌...XDD

MISS CHAN好野"XDD

尋日整左兩個蛋糕俾我地今日PARTY"

{家政老師整D蛋糕果然靚D同好味D...}

我都整左壽司番去"

 

播歌時有D失準...因為吾系個個人都岩聽o個D歌...

不過冇理佢地...{其實都系o個幾個講"}[人地整左咁耐..多謝都冇句"搵歌入都都要時間咖"]

 

跟住玩下遊戲..食下野...

好多老師俾禮物我地班"XDD

中文個李老師

英文個MISS LEE+MISS CHAN+MISS WONG

 

跟住搵左個個人出黎唱歌...

{離家出走}副歌...

[系要副歌咁咩既...早同我講嘛..搵人CUT歌嘛]

用5分鐘執好課室..

 

跟住落黎先系重點

歌唱比賽"XDD

之前初賽同複賽都冇得睇...

幾經辛苦先等到今日...

 

勁鍾意5C班...

勁感動牙...又好聽WO"

最重要o個樣系有長笛牙嘛..勁正喎

{雖然李浠潼系MARCHING BAND系吹長笛,,,但硬系覺得佢吾鍾意咖囉...}

師兄吹長笛爆勁牙"XDD

[MARCHING BAND出人才牙"]

羅羅多數全呈都望住個師兄...同狂講好勁o個類D野...{我都系=.=}

 

高妹唱歌吧聲超靚"

小組比賽有隊超型"正爆

{其實佢地入到決賽已經好掂咖啦"XDD}

 

{我同伍浩勁投入..因為我地都鍾意聽歌..XDD}

 

 

{PS.我同牙敏同羅羅..都有一個特點..

就系3個都咁鍾意MARCHING BAND}

 

 

 

 

COPY FROM MY XANGA"




訪客留言 (返回 kikoma 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]