勁耐冇系度打日記"
已經慣左系XANGA打"之後努力D系度打"XDD
尋日`勁開心..
聖誕聯歡...
第1次系中學聖誕聯歡...
勁正WO
朝早"大約7點35分番到去"
原來已經有人番左去做野"辛苦晒_*THX
見到系同層既5E班"超勁...
怖置得超靚..
{之前整壁報已經整得好靚"}
今日番班房時經過見到...整左D玻璃紙系燈管度...
即度點晒咁...勁靚
預備完...老師黎埋..就開始NA"
我負責播歌...XDD
MISS CHAN好野"XDD
尋日整左兩個蛋糕俾我地今日PARTY"
{家政老師整D蛋糕果然靚D同好味D...}
我都整左壽司番去"
播歌時有D失準...因為吾系個個人都岩聽o個D歌...
不過冇理佢地...{其實都系o個幾個講"}[人地整左咁耐..多謝都冇句"搵歌入都都要時間咖"]
跟住玩下遊戲..食下野...
好多老師俾禮物我地班"XDD
中文個李老師
英文個MISS LEE+MISS CHAN+MISS WONG
跟住搵左個個人出黎唱歌...
{離家出走}副歌...
[系要副歌咁咩既...早同我講嘛..搵人CUT歌嘛]
用5分鐘執好課室..
跟住落黎先系重點
歌唱比賽"XDD
之前初賽同複賽都冇得睇...
幾經辛苦先等到今日...
勁鍾意5C班...
勁感動牙...又好聽WO"
最重要o個樣系有長笛牙嘛..勁正喎
{雖然李浠潼系MARCHING BAND系吹長笛,,,但硬系覺得佢吾鍾意咖囉...}
師兄吹長笛爆勁牙"XDD
[MARCHING BAND出人才牙"]
羅羅多數全呈都望住個師兄...同狂講好勁o個類D野...{我都系=.=}
高妹唱歌吧聲超靚"
小組比賽有隊超型"正爆
{其實佢地入到決賽已經好掂咖啦"XDD}
{我同伍浩勁投入..因為我地都鍾意聽歌..XDD}
{PS.我同牙敏同羅羅..都有一個特點..
就系3個都咁鍾意MARCHING BAND}
COPY FROM MY XANGA"
|