| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 18 日 星期三  |
下雨天  |
分類: 未分類 |
哇…哇…哇…今日好大雨呀…
成身濕唒…鞋又爛左…唉…
今日同呀心…情情…AnD大佬姐行市中心
又去左山崎買蛋糕食…食肥自己呀
番到去山景個陣…見到呀爸
成日叫人衰女…又5叫人靚女…
人地幾靚女嘛…
聽日5好再落雨吧!!!
喊得嫁啦!!!
我想問…有咩蛋糕係食5肥嫁…
有既…介紹黎喎…
掰掰
|
|
|
柔 於 2008-06-18 10:50 PM 發表:
肥珊^0^ 好掛住你呀^0^ 珊姐人靚身材正-V- 好未^0^
|
網主回覆
依+身材5正1a  Posted at 2008-06-18 10:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
柔柔豬 於 2008-06-18 10:47 PM 發表:
CMCM 珊姐靚女*0*
|
網主回覆
多謝哂…肥 柔… Posted at 2008-06-18 10:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝你的CM呀>v<〞 Posted at 2008-06-18 07:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你咋…我先5過隱呢…  Posted at 2008-06-18 07:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|