| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
悶爆的一天  |
分類: 未分類 |
今日又係悶爆既一日…
又悶到嘔啦…
我要去BBQ呀…
我要去BBQ呀!!!
自己傾掂我咪比你去囉 HiN
|
|
|
岑弟 於 2008-06-25 04:46 PM 發表:
做保鑣ma.............
|
|
|
呀柔 於 2008-06-25 03:50 PM 發表:
-3-但你不是6C人 ..哈
|
|
|
岑弟 於 2008-06-24 11:10 PM 發表:
我去到佢咪去到囉...不過佢啊爸比唔比都成問題
|
|
|
呀柔 於 2008-06-24 05:06 PM 發表:
-口-鍾榕包 你一定要去BBQ呀
|
|
|
岑弟 於 2008-06-23 09:45 PM 發表:
睇住佢有冇比人蝦ma.....睇下佢有冇滾ma.....
|
|
|
呀柔 於 2008-06-23 08:55 PM 發表:
岑生..=] 感覺上似串佢=] 你想去BBQ咩!?
|
|
|
岑弟 於 2008-06-23 04:02 PM 發表:
柔姐,,邊到有啊,,
|
|
|
柔 於 2008-06-23 11:32 AM 發表:
岑生 ..串緊ho01082006 嗎!?
|
|
|
岑弟 於 2008-06-23 11:31 AM 發表:
回柔,,心照啦,,
|
|
|
岑弟 於 2008-06-23 11:31 AM 發表:
回 ho01082006
人地就低死你就抵死
|
|