| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 7 月 24 日 星期五  |
2009-07-24  |
分類: 未分類 |
今日約埋j神去左citywalk睇gem
2點幾去到
gem未到
我地行泥行去
點知無lala見到ar gem
我即刻用手機影相
我驚到手振
差d kick 親
臉紅晒
佢講左一大輪廢話
跟住跟all about you
and then 就走
我同j神再衝出影相
出相


跟住我地就行番麗城
|
|
|
嘩~~ 咁近ge~ 開心死你la! AV duck =p
|
|
|
WoWkit 於 2009-07-25 12:31 PM 發表:
佢用手機影加嗎!
|
|
|
o曬` 見到老婆會咁`?-_- 同詫celia所講`xD`
|
|
|
WoWkit 於 2009-07-24 06:34 PM 發表:
你點估都估5到我地上左2樓行 行行下 咿 有幾個security喎 牙G.E.M -o-
|
|
|
WoWkit 於 2009-07-24 06:33 PM 發表:
又話Delete哂d相
|
|
|
Pcelia 於 2009-07-24 06:32 PM 發表:
G.E.M咁中2去citywalk-_____-
|
|