我好白痴... 超多動畫想睇... >3< 但冇時間law
我想睇... "信鋒", "11eyes", "犬夜叉完結篇", "肯普法", canaan, "貓願三角戀", "天降之物" ...... 太多啦= ="
最近又好鍾意玩online game 寵物森林... 仲結左婚... -.-
生活好無聊... 又係讀書!!!!!!!!!! 好悶!
p.s.: 有冇人會送我生日禮物呀! 我11月11日就生日嫁啦! yeah....
不過我想都冇嫁啦,,, 升上中2之後都冇同學送過比我,,, 我係唔係好被動呀?!
|