- 黑兔艾麗絲 博格
killerbear
暱稱: 染血瘋子
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-27的parttime~~
旺中遊遊遊~ 雜相一些
澳門一日遊(放fb 冇放...
放相Xd 唱k團
動漫節... 放相啦!!! ...
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 3 月 20 日  星期四   陰天


IH Project 愉快 分類: 未分類

今日約左同學放學後去沙田做街頭訪問,

原本我地打算喺火車站附近做訪問,

諗住嗰度人來人往,

唔知點解今日好少人

唯有換地頭!!

我地起初雖然有d尷尬&緊張,

好在d被訪者大多都好nice,

拒絕訪問嘅佔好少咋,

訪問過程好順利,

我地做晒所有預備滴問卷啊!!

其中一個被訪嘅係區議員,

佢猛投訴梁國雄(長毛)ar...

另一個被訪嘅係自己行埋黎話幫我地嘅,

原來佢認得我地d校服,

係我地師姐黎嫁,

仲係同Miss Lui 係同屆同學tim....

過左一陣,

我見到有個熟識面孔經過,

咪即時跑過去law....

係觀小曾主任啊....

好耐冇見.......超開心呀!!!

曾主任巧關心我地觀小d同學仔近況,

問我地適應晒中學生活未,

又叫我約埋觀小d同學仔返去探佢地.........very sweet ar!!!!

跟住曾主任仲幫我地做埋問卷tim......

but 佢竟然話佢自己屬於50歲以上嗰組喎............玩野!!!!

=======================================

返到屋企先知原來發生過火車電纜故障,

唔掛得知頭先火車站少左咁多人來往,

而我地回家時個車廂就迫到爆laaaaaaaaaaaaaa.........

 






訪客留言 (返回 killerbear 的日誌)


jamie19 於 2008-05-22 05:12 PM 發表:
cM=]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cArMen 於 2008-04-11 06:51 PM 發表:
個心理測驗準唔準嫁?
點樣先致叫"靚仔"呢?
命運要自己爭取喔`
***VV***
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



1C的某某<3` 於 2008-04-05 06:22 PM 發表:
I am 17 號 喔 ^___^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Shiny 於 2008-03-29 02:52 PM 發表:
HA' 我隻眼好大咩:>?!
....Msn....你問carman拎丫!!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

遵命~~
Posted at 2008-03-29 02:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ktgssnatalie 於 2008-03-29 01:11 PM 發表:
cM for you!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ..
Posted at 2008-03-29 02:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Lo 於 2008-03-29 10:47 AM 發表:
hi,
原來你係kelly.
開頭上你個blog都唔知.
但係睇到[我其中1個班主任生左]
再加埋我聰明才智,就估到=]
___
我係Amy呀-__-
得閒就去下我個blog,
http://www.qooza.hk/amyxdd
cm下或者座下-_____-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hi, welcome Amy~~
 
你果然係聰明女!!
 
Posted at 2008-03-29 02:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Shiny 於 2008-03-28 10:13 PM 發表:
哈哈:-p 我係許晴ar'
我係carman個blog度揾到嫁..歡迎ma?? ha^^
同埋多謝你嘅回覆:>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

大眼妹晴晴, long time no see, how are you?
 
好開心見到你在我的博格出現啊~~
你有冇開blog 呀??(or MSN or e-mail....)
**Let's keep close contact  la...
Posted at 2008-03-29 02:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



1C的某某<3` 於 2008-03-28 04:14 PM 發表:
cM=]
wh0 am I ?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你好, 你係乜水??
 
but, anyway.....welcome you la.  
Posted at 2008-03-29 02:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Shiny 於 2008-03-27 05:39 PM 發表:
Hi 凱彤=]
知唔知我係邊個na??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你的CM 先,,
 
但請問你係邊位呢??
我唔敢亂估.....
估錯唔巧意思啊!!!!
Posted at 2008-03-27 08:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rebecca0631 於 2008-03-26 07:40 PM 發表:
CM TO YOU~
哈...你就好啦~可以見到曾主任~
我聽日去做啊~
希望成功問到40人啦~!!


~得閒黎我個BLOG留個CM啦~THZ
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

{{THZ 你滴cM 啊啊啊......
你仲好啦~有得去camp~
我喺屋企坐監咋!!
 
你滴笑容咁甜,,,
想訪問成功唔難喎~!!
 
+油,,,十卜 you
 
 
Posted at 2008-03-27 08:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]