Kill 's Blog
killnlhk
暱稱: Kill
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009.10.6
2009.10.5
2009-10-04
2009.10.3
1o0問`~
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 14
今日人氣: 8
累積人氣: 338
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 30 日  星期三   晴天


2009.9.30 分類: 未分類

今日,
又係一個星期三`~

唉!!!
第一堂就要對住
Ms.Mok..
真係---
有夠難受的//

第二堂Chi.
過得好平安`=]
我冇咩事發生...
之不過劉嘉曦佢..
又比人話---
比人罵緊.
對眼仲笑.-0-
Ms.Kam話---
呢種態度.
真係唔得///

第三堂Geog.
去Geog. rm
我第一次去Geog.rm
病左..
第2次去.
佢同我講---
冇帶sitting plan-v-"
叫我是但坐.
但有好多人冇返..
我是但搵左個位.
今日又問佢..
我坐邊..
佢話---
你仲未知咩!??
我o哂囉.唔該!!-33-

小息個陣..
同Sheren,蔡詠詩
去左hall
聽佢地打dump set..

Eng..
唔記得要攞leaflet,
做presentation.
好彩有好多人陪,y0!

之後lunch..
Ice..歪..皓晴
同我一齊返我hm食,,
好似好耐冇試過.
好hapi`~

最後個3堂.
勁悶囉..
好hea咁過左..
最好睇係.
SU比人寸個part,,,
真係勁正!!!

不過...
個人對呢個SU,,,
都幾不滿.
好似韶曦好D/// ^^






訪客留言 (返回 killnlhk 的日誌)


killnlhk 於 2009-10-01 05:27 PM 發表:
同你地2個意見相反添...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ice:) 於 2009-09-30 09:34 PM 發表:
我都覺得GYM好好多-_-
所以我覺得我會投信任-_-
佢地比人串真系好正:$
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



EULA 於 2009-09-30 09:12 PM 發表:
cm=]
不過.我覺得G.Y.M.好d wor ;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



killnlhk 於 2009-09-30 08:12 PM 發表:
如果我得閒.
我一定黎///
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kakaxDy0 於 2009-09-30 08:09 PM 發表:
c0mm3nT B-)
5/1o我地去傷建練..
你黎聽啊;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]