﹍☆〃誰 說.+°.愛 一 個 人 是 幸 福?°× |。*ㄍ想 法 太 天 真 了。‥·
*°[`如果 誰╰*能讓你幸福‥★((°/\/我會非常感激她.. [],,,替我愛你**
*°☆ 你給我的一點希望◇×╳*::||◆"已變成無限的失望"╰■× 
▂▁..'']]寧願與你永世朋友,,也不願曾與你相戀多1天﹏。
killua620
暱稱: `ˇ♥||. s!u lai : -×___ ;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
知道『偽装 』有多累嗎...
如果我消失了,谁会 在...
人生八个经问题典过吗' ---你...
病']/愛.;
踏單車/同小學最好嘅 b...
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 262
今日人氣: 0
累積人氣: 2258
2009 年 5 月 23 日  星期六   雨天


跑online.... 鬱悶 分類: 未分類

好討厭呀!!  跑online明明有幾萬蚊

但係無端端比人爆左AC

得番兩千蚊都唔夠  又唔幫我玩

正係用我的TR 搞錯呀!! 

如果比我知道係邊個爆我AC

我一定唔會放過佢 ~~






訪客留言 (返回 killua620 的日誌)


judytsang520 於 2009-05-29 10:27 PM 發表:
我係JuDy呀...
比個CoMmEnT你...
要回架...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好的 謝你的留言!!=〕
Posted at 2009-06-25 02:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuhying 於 2009-05-23 04:19 PM 發表:
hihi,我係余愷盈牙`cm仔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗨' 
謝你的留言!!=〕
Posted at 2009-06-25 02:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



adalam1515 於 2009-05-23 03:19 PM 發表:
hi~
我係adalam~
我+左你做好友~
你記住接受呀~
friend forever~
cm仔~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我會接受的
謝你的留言=〕
Posted at 2009-06-25 02:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]