﹍☆〃誰 說.+°.愛 一 個 人 是 幸 福?°× |。*ㄍ想 法 太 天 真 了。‥·
*°[`如果 誰╰*能讓你幸福‥★((°/\/我會非常感激她.. [],,,替我愛你**
*°☆ 你給我的一點希望◇×╳*::||◆"已變成無限的失望"╰■× 
▂▁..'']]寧願與你永世朋友,,也不願曾與你相戀多1天﹏。
killua620
暱稱: `ˇ♥||. s!u lai : -×___ ;]
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
知道『偽装 』有多累嗎...
如果我消失了,谁会 在...
人生八个经问题典过吗' ---你...
病']/愛.;
踏單車/同小學最好嘅 b...
文章分類
全部 (34)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 34
留言總數: 262
今日人氣: 1
累積人氣: 2280
2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


中學~ 不安 分類: 未分類

嗨' 咁多位 

唉! 我個間學校唔係唔好..

只係太遠啦!  仲係要係沙田wo~

點算呀! 如果我真係讀個間

 咁我咪每日都要6:00起床

吓... 唔係呀

哎.. 冇野好講

下次再傾啦!

拜'






訪客留言 (返回 killua620 的日誌)


boyfriend520 於 2009-07-09 10:43 PM 發表:
你可以簡第2d=]
唔一定個間=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係讀這間
謝你的留言=)
Posted at 2009-07-09 10:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuyao 於 2009-07-07 11:09 PM 發表:
你可以自己去一間近D嘅學校面試
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

面左啦!
不果我都係讀現在的中學^^
謝你的留言=)
Posted at 2009-07-09 10:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]