今日又俾人嘈醒~~二家姐個鬧鐘係咁叫~~佢又唔起身番工~~叫左好耐我先落去
關~~又訓左陣點知阿媽打去我手機叫我問二家姐幾點番工~~(*-皿-)~~
之後訓唔著~~起身玩左陣電腦~~阿媽番黎食飯~~點知佢地又鬧交.....佢落左去
繼續番工啦~~之後又俾阿媽叫落去攞野俾佢~~番左黎一陣又俾阿媽叫落去攞野
黎........(-▽-)"~~阿媽放左工去左新港城~~我同大家姐執完野~~之後就落左去
搵阿媽~~見到佢就一齊去大快活食野~~我大家姐個男朋友都落埋黎~~食完野就
一齊去睇衫~~大家姐同佢男朋友都買到衫~~我就買唔到啦~~係有幾件對眼~~
但係因為有人有van仔送我地番屋企~~所以最後都冇買到~~今晚有八道"送"~~
好正~~食得好飽~~
|