|
今晚..第2.次見到爺爺喊 我冇出聲 ..企係門邊 默默流淚
原來 我有時會帶俾大家咁多麻煩.. 爺爺已經70了 但哥哥 姐姐仲成日激拒.. 我都知我有時候好跩.. 我同爺爺一齊住仲多過同M&d
爺爺話 :'`我以為退佐休 可以好好過埋下半世 點知. 屋企發生咁多事.. 我生平冇做壞事 個天點解咁對我?..''
爺爺好大壓力 拒有時會偷偷喊..但我唔知 e+回想翻 爺爺有時起身 眼腫..__\
我話 :爺爺唔好喊了 但自己喊到收唔住.. 爺爺話: 唔好喊 唔關你事..
我知道我咁細個幫唔到爺爺d咩 但係見到爺爺咁我好傷心.難過
爺爺平時好慳..我屋企並唔窮 但有好多事..我唔知點講 我真係唔想爺爺再咁樣落去..
喊左成晚 眼腫腫.. 覺得爺爺 好可憐..
|