今日同阿仔去左盧九公園~!
他很喜歡小動物..
見到狗仔都5驚..
即刻走埋去摸佢~!
但係媽咪就好驚..
佢驚d動物有細菌..
5比阿仔摸佢..
你睇我細佬搞到佢幾淒涼~!
阿乖仔幾識扮pose~!
好有型呀~~!
佢個樣幾興奮~!
乖仔去觀光塔!
等食野~好肚餓呀~
永昌剪頭髮了~他的髮型跟某人真像呢~!
胃食仔..有蛋糕食~!
睇下佢個胃食樣..心急到...!
整醜樣~!
今日姑媽同阿仔佢地一齊出觀光塔食飯~
我要番工呀..
都5得閒同阿仔一齊出去影相..
唯有而家係屋企同佢補影番啦~!
今日終於考完econ~!
仲有英文~數學~社會..!!
而家改教5年級既學生~~!
佢地比6年級既乖一點~
好教一點~!!
不過坐我前面戈隻馬好多野講..
真係想封住佢個口~!
哭..
我的腳指很痛~~!!!!痛....痛.....痛.....
今朝沖完涼走出黎..
因為未帶con既關係..
我隻腳撞埋門度..
隻腳指即刻痛到飛起~
仲痛到而家..
行路戈時都係吉下吉下..
痛....
今日芳e同我講..
話個同事個證過左期..
要我早d番工夜d收工..
代佢幾日..
代佢戈幾日要留係小寶寶食飯..
今日考左第一科中文..
考試好似比上堂更加得閒..
因為考一日放一日..
基本上有好多時間比我地溫習..
第二科係我最差的經濟..
明天要搵細佬幫我溫習~
佢係經濟天才~~
次次都拿90分..
我經濟最高戈次都係得79咋..
真差勁~!