| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
魯路修是生是死   |
|
唉~前途沒有光明~~~
我最愛的魯路,無論你生係死,我都愛你!!
同白黑!!!!
so 我會作魯路!!
祭我魯路之靈~~~
!!!!!!!!!!!!!!!!!
(天:總士你無作!!
k:我有作係個腦到!!)
|
| 發表時間:2008-10-02 11:06 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
雀檸∼∼∼∼ 於 2008-10-03 10:19 AM 發表:
你冷靜d先啦,人地都無話佢死左........... 不過我會讚成你寫交ge,努力d呀~~~~~~
|
網主回覆
細路!我作左唔一定打出黎~~~~!!!  Posted at 2008-10-04 12:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kaket 於 2008-10-02 11:23 AM 發表:
CMCM""
|
|