今日系聖誕聯歡...都OK HAPI GE*
我地食完野..系甘影相LOR...影左好多-V-*哈哈
1點..離開左學校...去荃灣.."點知..我地漏左超人..=3=
分開2部的屎..岩岩好10個人..-W-"HAHA..去到..見到好多人睇戲
我,BOEY,仔仔,超人,河童,JOYCE,WINTER去睇<哈利波特>..//
DAN,JEDI,BABY,KEITA去睇KINGKONG..本身我都想睇架..= =
最後..都系決定左<哈利>..佢好靚仔呀...又得意喎~最衰系套戲度成日整親塊面
買左票之後..仲有1個中..我地企左系隔離..//哄阿狗..佢吾開心呀*
之後又系度狂玩...見到呂嘉慧佢地...好多仔呀....成班人系度溝仔"唉...吾要得的行為
上左去...最頂個層..發覺個公園冇左!!去童話國度坐...樣衰得制..又出左黎坐
我見到班仔...狂啤去我地堆人到LOR...超黑人憎...落左去電梯又上返黎喎
系下面個層又狂啤上黎...>"<我地系度玩猜包剪DUCK..//打手..
好慘...狂比人打..超人打得最大力..//又比BOEY改我名叫我<泰山>喎...好難聽丫...改個好聽D GE*得吾得丫..///?
笑到癲左....猜都猜吾到...個個都系度鬧我...又叫我快點...嫌我晒時間-C-
入到場....超辛苦LOR..睇得!!!我又吾系哈利波特D FANS..之前個幾集冇咩睇過
WINTER..狂同超人傾內容...我同仔仔超無聊又無奈WOR``...
睇左成2個幾中...腳都脾"埋...完場..就去左廁所...
跟住...仔仔,河童,BOEY,超人返屋企....BABY同JEDI都系*
我,WINTER&JOYCE諗住去千島食野..無開門...佢地買冷面食..我整飲檸檬茶
去左個公園度坐...爆凍AR..嗚嗚..WINTER又吾信我WOR..話我系飲完凍野先至甘-W-*
去左綠陽..JOYCE買左個CAKE食.."難為我同WINTER陪你吹風
我地1路行1路吹水...我要同(老公)JOYCE去渡蜜月..日日都要買支花送比我..吾可以出去溝女
哈哈.......WINTER吾恨得甘多GA LA..>3<*HAHA
去左零食勿語..買左個生日啤啤熊...好耐先搵到我的最愛呀,,,>3<*4月19!!
8點..WINTER走左..///我諗住去搭車..MAMI叫我去M記等佢
等左超耐...先至到.."之後..食野~!!!9:30先返到屋企呀..//
-------------------------------------------------------------------------------------
其實...過左甘耐...我好多野都諗通左!!
我知...你試過真心甘對我好...我知....我FEEL到GA..
但你有時都系為左自己中意GE*人先至對我衰姐..我知你吾系有心GA..
個個人都會甘架喇..."為左自己中意GE*人..我都會LA..系咪先..??
我講呢D野並吾系想呃自己....系因為我信你...!!我真系會去信你架.."
------------------------------------------------------------------------------------------
我聽日可能要返大陸LA...聖誕節可能系大陸度過...
我會好掛住你地GA...你地得閒要諗下我呀...掛住我呀...
見我吾到....就搵我D相黎睇LA..哈哈...吾好太掛住我BOR-3-*嘻
你地要著多幾件衫衫AR...吾好凍親自己-V-*免得我擔心..
無我系度...要乖乖地LA...我都吾知自己幾時先返到黎..唉~!!
慘...*&THEN我返到黎HK想睇4眼雞丁呀...>3<*
四眼雞丁...我黎喇......~~~ |