●'|,今天開始*!×..'`'哪個都不愛◆*°﹏
......
kimi1208
暱稱: ..[|*鉗米,,!︳
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 30 日  星期五   晴天


回到香港的第1天 分類: 未分類

12點幾ONLINE...成咋人ADD我..//

之後諗住同JOYCE去街..但佢話想睇碟...SO就諗左超人屋企

準備出門口..洗白白+洗頭+吹頭+食藥..搞左勁耐先出得門口

BOEY同超人同我1齊落左去<大家樂>度食野..超好笑LOR超人..

無LALA禁住自己下巴..之後..我同BOEY以為佢系<啃親>..點知佢系度講::系喎,,真系肥左喎

笑死我地..XDXDXD"但冇見1排..好似真系肥左

我落左去OK度打電話比JOYCE..叫佢黎梨木..我地系度等佢...

見到仔仔..佢地3個又系條街度影相..超想打佢地...成世未影過相甘

之後..又系我屋企樓下度玩我...超想打佢地...="=但無奈我知我吾夠佢地打

我返上屋企拎返D3比仔仔...佢地無聊到行樓梯*哼~同我1齊行..我實1腳踢佢地落去=V=哈

上到黎..拎完3又吾走喎>"<死BOEY帶頭入黎..搞到佢地2隻野又入..入左又吾肯出先死喎

之後..又比佢地強行..迫我落去.."以後都吾同佢地3隻野出街..尤其是3個合成1體GE時候

上到去..等左1陣..JOYCE都黎埋..*玩左好耐.."跟住整蛋食..仔仔狂系度拋下拋下

跟住爆蛋..先好笑~~笑死我-V-*死超人又吾比我整...慌死會毒死佢甘

跟住..成班人1齊去街市..買野食.."我去買送&藥酒!!跟住..就走LU

留低左JOYCE系度...應該吾會有咩危險GE*V*哈哈..哈

*激嬲左阿狗....SORRY LOR.."吾好嬲喇下~!!

 



100問 分類: 未分類

1) 現在幾點: 11:35
2) 你的全名: 高健美
3) 你的花名: KIMI算吾算..鉗米..擴音器
4) 你的網名: 高小咪..//
5) 你的學校: LSTC
6) 你的年級: 2年班
7) 你的血型: B型..掛
8) 你的生日: 4/19..

9) 你的年齡: 14
10) 你最好的朋友: 超人,JOYCE,BOEY,仔仔,河童,BABY,WINTER...仲有好多
11) 你最喜歡的人: 基路亞
12) 你曾經最愛的人: 佢
13) 你最討厭的人: 暫時都冇乜..F.1掛
14) 跟你最有緣的人: 所有朋友仔....>33<*
15) 跟你最無緣的人: 識得我GE都系有緣LA``
16) 跟你最相似的人: 個樣..?/?杜小蚊::性格我諗系冇GE..
17) 跟你最不相似的人: 全部都吾似-V-"
18) 跟你最岩傾的人: JOYCE..姐大
19) 跟你最不岩傾的人: 無乜..
20) 誰最重視你: 我老豆老母..
21) 誰最了解你: NO BODY=3=
22) 誰最關心你: 我諗都系屋企人多..
23) 誰最喜歡你: 鬼知咩..!!
24) 誰最常跟你一起: 姐大..>33<好愛佢呀
25) 誰最支持你: JOYCE..
26) 誰最常跟你聊天: 姐大
27) 誰最常責罵你: 超人-3-*
28) 誰做錯了事: 無..
29) 誰做錯了事.你一定不原諒: 個個都原諒..我甘好人"哈哈
30) 朋友中,誰最令女: JOYCE
31) 朋友中,誰最令仔: BOEY

32) 朋友中,誰最型女: BABY
33) 朋友中,誰最型仔: 仔仔
35) 朋友中,誰最聰明: JOYCE
36) 朋友中,誰最笨: 超人..肯定系佢
37) 朋友中,誰最討你歡心: 我自己..
38) 朋友中,誰最口花: 仔仔-C-
39) 朋友中,誰最穩重: 河童
40) 朋友中,誰的話最有道理: 裝屎
41) 朋友中,誰最會說笑話: 仔仔
42) 朋友中,誰最直腸直肚: DAN
43) 朋友中,誰最愛說謊: 超人
44) 朋友中,誰最誠實: 我..HAHA
45) 朋友中,誰最高: BOEY
46) 朋友中,誰最矮: 亞B..
47) 朋友中,誰最肥: BOEY同JOYCE..肥仔肥妹
48) 朋友中,誰最瘦: NATALIE
49) 朋友中,誰最八掛: 嘉YIN..&NATALIE..好8GA佢地

50) 朋友中,誰最追上潮流: WINTER
51) 你最喜歡的牌子: 無乜特別喜好..
52) 你最喜歡的運動: 打排球..>33<
53) 你最喜歡的動物: 狗..
54) 你最喜歡的食物: 雪糕&豬古力!!好味
55) 你最喜歡的髮型: 短的..但我要留長><
56) 你最喜歡的電視節目: 千金百分百..好睇..
57) 你最喜歡的電影: 四眼雞丁..仲未睇~
58) 你最喜歡的衣著: 舒服)))
59) 你最喜歡的卡通人物: 柯南..
60) 你最喜歡的歌曲: 情陷夜中環的主題曲.."AND為何他會離開我
61) 你最喜歡的歌星: 阿FI..ENDY..JAY.
62) 你最喜歡的明星: NO LA
63) 你最喜歡的說話: 讚我GE
64) 第一次到XANGA的感覺:靚..得意
65) 你開XANGA的日期: 好耐LU..忘記了
66) 你最常看誰XANGA的: 朋友的..

67) 誰的XANGA最靚: 姐大
68) 誰最常打XANGA: BOEY..日日都打=3=
69) 誰最很久才打XANGA: 裝屎..//
70) 你經常留言給別人: 1時時LA..
71) 最常留言給誰: 吾知.."
72) 誰最常留言給你: JOYCE&BOEY..笠屎你地呀
73) 會否覆別人的留言: 會
74) 收到留言,感覺開心嗎: OK開心
75) 誰的XANGA最多照片: JEDI
76) 誰的XANGA最多字: BOEY
77) 誰的背景音樂最好聽: 臭臭的JEDI
78) 誰的XANGA最常更換背景: 我..掛
79) 現在SUB了多少人: 6個..
80) 現在有多少人SUB了你: 不知道呢
81) 你的理想情人是怎樣: 對我好,,關心我,,吾呃我,,互談心事,,比空間我
82) 拍拖次數: 0...我不渴望拍拖呢回事
83) 你是不是專一的人: 不
84) 喜歡的感覺是怎樣: 就是喜歡
85) 愛的感覺是怎樣: 愛就是愛
86) 容易愛上別人嗎: NO LA
87) 容易對別人有好感嗎: YA
88) 怎樣才能開始一段感情: 吾知
89) 現在你有喜歡別人嗎: NO LU..
90) 現在你對別人有好感嗎: 沒有
91) 若有,多少個: 0個
92) 現在有多少人追你:0個
93) 現在想拍拖嗎: 不想...
94) 現在的感情生活快樂嗎:快樂得很
95) 現在最想念的人是誰: 我的朋友仔
96) 現在最想說的一句話: 我好愛我D朋友仔呀....你地永遠都系最好最好GE
97) 現在最想做的一件事: 擁抱我的朋友們
98) 睡覺前,你通常做什麼: 刷牙
99) 給你一個願望,你想怎樣: 想永遠都甘開心,,吾會有煩GE野
100) 現在幾點了: 12:08



2005 年 12 月 23 日  星期五   晴天


祝::MERRY X'MAX 分類: 未分類

今日系聖誕聯歡...都OK HAPI GE*

我地食完野..系甘影相LOR...影左好多-V-*哈哈

1點..離開左學校...去荃灣.."點知..我地漏左超人..=3=

分開2部的屎..岩岩好10個人..-W-"HAHA..去到..見到好多人睇戲

我,BOEY,仔仔,超人,河童,JOYCE,WINTER去睇<哈利波特>..//

DAN,JEDI,BABY,KEITA去睇KINGKONG..本身我都想睇架..= =

最後..都系決定左<哈利>..佢好靚仔呀...又得意喎~最衰系套戲度成日整親塊面

買左票之後..仲有1個中..我地企左系隔離..//哄阿狗..佢吾開心呀*

之後又系度狂玩...見到呂嘉慧佢地...好多仔呀....成班人系度溝仔"唉...吾要得的行為

上左去...最頂個層..發覺個公園冇左!!去童話國度坐...樣衰得制..又出左黎坐

我見到班仔...狂啤去我地堆人到LOR...超黑人憎...落左去電梯又上返黎喎

系下面個層又狂啤上黎...>"<我地系度玩猜包剪DUCK..//打手..

好慘...狂比人打..超人打得最大力..//又比BOEY改我名叫我<泰山>喎...好難聽丫...改個好聽D GE*得吾得丫..///?

笑到癲左....猜都猜吾到...個個都系度鬧我...又叫我快點...嫌我晒時間-C-

入到場....超辛苦LOR..睇得!!!我又吾系哈利波特D FANS..之前個幾集冇咩睇過

WINTER..狂同超人傾內容...我同仔仔超無聊又無奈WOR``...

睇左成2個幾中...腳都脾"埋...完場..就去左廁所...

跟住...仔仔,河童,BOEY,超人返屋企....BABY同JEDI都系*

我,WINTER&JOYCE諗住去千島食野..無開門...佢地買冷面食..我整飲檸檬茶

去左個公園度坐...爆凍AR..嗚嗚..WINTER又吾信我WOR..話我系飲完凍野先至甘-W-*

去左綠陽..JOYCE買左個CAKE食.."難為我同WINTER陪你吹風

我地1路行1路吹水...我要同(老公)JOYCE去渡蜜月..日日都要買支花送比我..吾可以出去溝女

哈哈.......WINTER吾恨得甘多GA LA..>3<*HAHA

去左零食勿語..買左個生日啤啤熊...好耐先搵到我的最愛呀,,,>3<*4月19!!

8點..WINTER走左..///我諗住去搭車..MAMI叫我去M記等佢

等左超耐...先至到.."之後..食野~!!!9:30先返到屋企呀..//

-------------------------------------------------------------------------------------

其實...過左甘耐...我好多野都諗通左!!

我知...你試過真心甘對我好...我知....我FEEL到GA..

但你有時都系為左自己中意GE*人先至對我衰姐..我知你吾系有心GA..

個個人都會甘架喇..."為左自己中意GE*人..我都會LA..系咪先..??

我講呢D野並吾系想呃自己....系因為我信你...!!我真系會去信你架.."

------------------------------------------------------------------------------------------

我聽日可能要返大陸LA...聖誕節可能系大陸度過...

我會好掛住你地GA...你地得閒要諗下我呀...掛住我呀...

見我吾到....就搵我D相黎睇LA..哈哈...吾好太掛住我BOR-3-*嘻

你地要著多幾件衫衫AR...吾好凍親自己-V-*免得我擔心..

無我系度...要乖乖地LA...我都吾知自己幾時先返到黎..唉~!!

慘...*&THEN我返到黎HK想睇4眼雞丁呀...>3<*

四眼雞丁...我黎喇......~~~



2005 年 12 月 22 日  星期四   晴天


HAPPY 分類: 未分類

今日返到去...比人捉..寫1式3份

上[IS]..系度聽MP3..叫醒左[[陳敏儀]]陪我玩..吾比佢訓覺覺-V-*HAHA

之後..小息...同WINTER系課室度玩..佢系度SIR黎SIR去..好搞笑

笑死我...MATHS..狂畫書...畫左好多野~!!!

中史...悶到抽筋...訓左系度....-W-*

CHINESE..狂講野食::::花膠,髮菜,鮑魚...糖水..芒果

搞到我地越講越想食...>3<*

食完飯之後....系下面玩.."玩左陣上F.1睇"人...

拉埋阿狗走...///上EPA..訓覺..

ENG..又訓左堂...跟住SEND野!!放學即刻標落荃灣

陪WINTER買衫衫...JEDI去拉髮.."

撞到臭B..LILY..真..佢地又去買衫衫..///系新之城睇衫

見到NATALIE...JOYCE找我地..個個都買衫..//

等左我阿媽黎....買左件褸..等車等超耐..凍死左

系架車度...見到個F.1...8點幾先返到屋企食飯..GD!

希望個個都有個開心GE*聖誕...>3<*YA~

 



2005 年 12 月 21 日  星期三   晴天


補打日記.. 分類: 未分類

再次補打的日記::::

啊...今日仲有D好緊要GE*野未講!!

我地食飯個陣...陳文傑講左D野...搞到我笑左出黎...

系度噴飯....噴左落佢度...佢嚇死左!!!超好笑>V<

笑死我....講個秘密你知呀....原來學校D飯系隔夜架.....嗚~

仲等我地食左甘多日添.....食屎架>"<

....上地理堂...系度講獵筆小新&櫻桃小丸子..超好笑

有個人勁似Y小姐LOR..笑死!!!溝花倫同學(BOEY``)好岩呀..