|
|
2010 年 7 月 21 日 星期三  |
| 2010-07-21 | 分類: 未分類 | 7月做了這兩件事
cafe搞birthday party陳wing&倖兒

"
沙田聯校singcon比賽
同飯飯,秀男同佢個fd,不過最後都係我同飯飯睇到尾二個先走

"
兩位mc唔錯,搞gag幾好
不過最後果陣被我地玩,不停叫"嘴佢"

"
哈哈,秀男影到我隻鞋好靚
所以都要晒下隻鞋
不過隻鞋都唔鐘意我,整到我隻腳起泡泡

"
好鐘意佢,加油呀
好勁呀佢,自彈自唱自己作

"
還有佢,唱hero
超強我本來估佢冠軍,點知被個@$x*+既人win

"
之後秀男通料話呀mag同sheldon
我同飯飯就飛左出去影相
當時冇人知所以得我地影
 
"
呀mag無得頂
唱英文歌,又鬼上身

"
sheldon超大隻
唱英文好正,又用結他想迷死人咩

"
第一日番學學結他
又要著套死人校服,熱到喊
結他好難不過鐘意冇法

"
最後老遠去左大圍
買左佢,番到屋企被我飲到得番少少
不過都係貢茶好飲

| | 發表時間:2010-07-21 04:21 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 37 | »
|