Kī м ι у私のblog
I S t i l l B e l i e v e T h a t W h a t Y o u   S a y   I s   T r u e
kimly123
暱稱: |[▋K ī m L y.∮
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
赫舍里.芳兒
痛~!~!~!
嗚嗚~!!!!
so bad~!!!!!
last day
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 85
今日人氣: 0
累積人氣: 1048
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 15 日  星期日   晴天


迷途的小羔羊 分類: 未分類

我依家個心好十五十六ar..

聽日就係婆婆個喪禮la...

一方面我好想去送佢最後一程..

另一方面我又唔敢去...

個心好矛盾ar.....

依家好想大喊一場發洩ar..

好想再食佢親手整ge桂花糕..

沒有佢ge明天....

係永遠都唔會有希望.....






訪客留言 (返回 kimly123 的日誌)


~jaime` 於 2007-07-15 11:55 PM 發表:
加油ar~我會 十卜 u forever 的!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我知道你地咁支持我..
我好開心..
有你地一班好朋友..
我先撐到落去..
100次thx(淚ing)
Posted at 2007-07-16 12:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



annie 於 2007-07-15 10:37 PM 發表:
我認為你婆婆都唔想見到你咁唔開心 ,
你一定要去呀!當見佢最後一面,或者
俾佢見到自己多堅強 ,我知你一定得!!!
你一定要更加堅強! ! !
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

堅強只係一種保護色..
不過我都會更加堅強....
希望佢會知道la
多謝你...
Posted at 2007-07-16 12:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



vicky 於 2007-07-15 10:16 PM 發表:
琳琳....
唔好咁樣啦...
人總會經歷生離死別嫁MA...
天下無不散之筵席呀MA........
『前面是絕路.............
   希望在轉角呀........』XP  (<~~我FD講嫁@W@")
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

『前面是絕路.............
   希望在轉角呀........』
LEE句野我會記住...
Posted at 2007-07-16 12:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



彤彤 於 2007-07-15 08:58 PM 發表:
唔好唔開心啦...
我諗你婆婆都唔想見到你唔開心..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你..
Posted at 2007-07-15 09:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



臭丸` 於 2007-07-15 07:14 PM 發表:
路過`
CM CM!!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]