今日送完婆婆之後...
我同jaime佢地去左睇哈利波波..
點知去到沙田UA三點先開...
咁我地就周圍行下la...
去左睇手機..w850i我幾鍾意..
兩點幾左右我地又去買票la...
原本就要45蚊ge..點知又話要带學生證喎..
我地又無bring...又要比多$10..
本來個售票員話可以比優惠我地..點知又收我地55蚊.
米即係無...
4:10先開始睇..仲有大把時間la..(時間就是$$麻)
我地又周圍行la..個肚有少少肚餓la..
諗住去7-11買野食..點知唔係太細間就係設備唔齊全(今時今日ge服務態度...)
我地求其揾間裝修好dd ge7-11食叮叮(咖哩魚旦)
佢地d服務態度好到ar..如果唔係我好人..佢地晨早比人炒尤魚la..
差唔多4:10ge時候我地去番UA..
點知查票ge時候又話要出視學生證喎..
我地(無带喎..)
佢(唔带要+$10喎)
我地(又+..岩岩買票時米+左law??)
佢(分兩次+..)擺明呃$$la
我地就好無奈咁由銀包攞出$10比個(乞兒仔)
一開場就狂賣廣告..起碼15分鐘
仲以為我地咁遲先睇會好少人..點知都有好多人依家先睇..
我地後面個條友嘈到ar媽都唔認得...
好似10年無睇過電影咁..唉!!依家d細路仔....
前面個隊情侶又旁若無人咁..
係到依依泣泣..當我地無到....真係世風日下low..
我地睇到哈利仔同張秋kiss ge時候..kiss左=無kiss..
我覺得今次係全套之中最無聊ge...
ar..仲有我地都有影貼紙相ar..
唉..比人呃左成$20..揾人比番我la(T.T)


|