Kī м ι у私のblog
I S t i l l B e l i e v e T h a t W h a t Y o u   S a y   I s   T r u e
kimly123
暱稱: |[▋K ī m L y.∮
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
赫舍里.芳兒
痛~!~!~!
嗚嗚~!!!!
so bad~!!!!!
last day
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 85
今日人氣: 1
累積人氣: 1045
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 16 日  星期一   晴天


哈利波波∼!∼! 分類: 未分類

今日送完婆婆之後...

我同jaime佢地去左睇哈利波波..

點知去到沙田UA三點先開...

咁我地就周圍行下la...

去左睇手機..w850i我幾鍾意..

兩點幾左右我地又去買票la...

原本就要45蚊ge..點知又話要带學生證喎..

我地又無bring...又要比多$10..

本來個售票員話可以比優惠我地..點知又收我地55蚊.

米即係無...

4:10先開始睇..仲有大把時間la..(時間就是$$麻)

我地又周圍行la..個肚有少少肚餓la..

諗住去7-11買野食..點知唔係太細間就係設備唔齊全(今時今日ge服務態度...)

我地求其揾間裝修好dd ge7-11食叮叮(咖哩魚旦)

佢地d服務態度好到ar..如果唔係我好人..佢地晨早比人炒尤魚la..

差唔多4:10ge時候我地去番UA..

點知查票ge時候又話要出視學生證喎..

我地(無带喎..)

佢(唔带要+$10喎)

我地(又+..岩岩買票時米+左law??)

佢(分兩次+..)擺明呃$$la

我地就好無奈咁由銀包攞出$10比個(乞兒仔)

一開場就狂賣廣告..起碼15分鐘

仲以為我地咁遲先睇會好少人..點知都有好多人依家先睇..

我地後面個條友嘈到ar媽都唔認得...

好似10年無睇過電影咁..唉!!依家d細路仔....

前面個隊情侶又旁若無人咁..

係到依依泣泣..當我地無到....真係世風日下low..

我地睇到哈利仔同張秋kiss ge時候..kiss左=無kiss..

我覺得今次係全套之中最無聊ge...

ar..仲有我地都有影貼紙相ar..

唉..比人呃左成$20..揾人比番我la(T.T)

 

 

 






訪客留言 (返回 kimly123 的日誌)


annie 於 2007-07-17 10:09 PM 發表:
你就正la!!!我都想去呀!!!
貼紙相喎~酸溜溜的感覺........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

酸你個頭...
係你自己唔影啫...
Posted at 2007-07-17 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



彤彤 於 2007-07-17 09:34 PM 發表:
你咁有錢..
個20蚊要唔要都"把"啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...問題係我要儲$$開生日會..
Posted at 2007-07-17 09:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



○●ChRiSty 於 2007-07-17 08:19 PM 發表:
我想問下呢~
      ''你地''(即係你同27)之外..個個係who黎??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

徐奕穎
Posted at 2007-07-17 08:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jaime117296 於 2007-07-17 03:42 PM 發表:
55~死我 la!! think 起個男仔真係好想死!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

米係law
Posted at 2007-07-17 06:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]