| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 15 日 星期日  |
| 慘ING-V- |
DIU..琴日番到去..
比老母收左部電話牙..
`都吾知又發咩癲,,♣
好煩ING..SHIT..]]'
煩到死..-V-'
●..我想退出的應是{我}..-]!
′*-[因為我想你不再愛我了!
【,,{您}愛的還是她"!,,是MA?
|
| ` 搞掂..]'︰2006-10-15 09:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 14 日 星期六  |
| 超黑♣=[ |
琴日黑囉..DIU,,
平時玩咁耐電話都未比人收過..
今次兩獲囉..-V-
小息佢比左部機同銀包我喇..
上ENG個陣拎尼睇喇..比MISS睇到..
話咩1係比佢1係去見訓導囉..SHIT`
勁惡囉..未見過佢咁..♣
THEN我同AR雪傾計NA..
話佢痴線..佢聽到..叫左我企係杜..
佢玩得`好絕囉..打埋比家長同記左小過,,\__/
仲要話埋我話佢痴線囉..冇病牙MA..?
咁都講埋囉..-V-'{好野}要家長去拎番..
累到佢冇電話用..SOR牙../.\X100
又有勁多功課未做WO..有D又吾收..
想我點牙..?好煩牙..♣
上MATHS諗住睇幾點喇..5s都吾知有冇牙..
咁都比佢睇到囉..邊有人咁咩嫁..
真係好想死囉..不過個MISS好人冇事..
個陣真係喊左囉..吾知咩冇交又記野..
真係黑色星期5黎嫁..=[
隻眼又未好番WO..仲HIGH左囉..
腫埋,,唉..街都冇得出..!!
好掛住`佢ING..=]
|
| ` 搞掂..]'︰2006-10-14 01:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 41 | »
|