| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 17 日 星期一  |
| 真係放得低..♥ |
你真係放得低...我做吾到牙...*]"
你個XANGA我日日都有去..我睇到你講D野..
好吾開心囉,,,你真係冇當我係FD,,6年喇...
真係咁容2話吾係FD就吾係FD,,]\..
我成日口就咁講話吾係FD..但係...
吾係嫁,,]''我由此至中到當你係FD,,,"
冇時吾係,,TT"估吾到又係我1相情願,,- -V
唉..好灰中..
幾時都係FD牙...,,冇變過♥
|
| ` 搞掂..]'︰2006-07-17 07:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 16 日 星期日  |
| 行街街!!]" |
今日同左牙KA去朗豪坊睇戲...睇新紮C妹3--V
Fiona爆吾識做戲WO...超扮野..]]"
睇完就去旺中行街喇,,,買左好多野@@"
牙KA仲勁買左成6百幾- -"...嘻,,
行左勁耐,,,THEN有幾個仆街左住我地行,,
話做咩問卷WO...都ON9既,,佢又吾講野就咁比份問卷人...
吾知做咩..又扮野- -'哈..牙KA又比人叫住左..
好彩我識走姐..呵X99由佢後面走,,嘻@@
行多陣就番去嚕...]"
|
| ` 搞掂..]'︰2006-07-17 10:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | »
|