a:hover{ background-image: url(\);filter:fliph;height:1; }
 
傻傻的k1mmy'
看著你和她的幸福模樣,我的笑容真的很牽強。
 


 


kimmy07
暱稱: `傻草草
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
鐘...
最新文章
2011-04-07
2010-11-29
2010-11-27
2010-11-11
2010-10-28
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
文章分類
全部 (73)
生活事` (19)
情感問題 (1)
感情抒發` (4)
未分類 (49)
網站連結
facebook`
日誌統計
文章總數: 73
留言總數: 517
今日人氣: 1
累積人氣: 5068
2009 年 3 月 19 日  星期四   晴天


2009-03-19 分類: 生活事`

天日就會拎到星期六比賽果個冠軍啦..

開心開心...

期待InG...嘿嘿...

回想果日@@...(果日冇打qz- -...保番先...)

果日我地4個傻妹好好笑..

原來係5個既...

不過有人遲到所以冇得參加..

果日我覺得得好勁呀..

Crystal佢地唔記得拎大會比既軟尺係圖書館- -..

5樓@@

搞到我要去到新操場報左到就飛番番去圖書館..

跑死了..

好彩搵到把尺- -...

如果唔係白跑...

Billy果組超衰..

抄我地果組...

我地4個傻妹...

跑下跑下...

完左個比賽之後...

老師立即講解答案..

係講既同時- -..

我地個個心諗..

我地冇望嫁啦...

因為我地好似好多都錯...

跟住諗起TC一句野- -...

''物質我地唔洗雍有...

心中有就okay嫁啦...''

點知...

講完答案...李傻拎住結果飛左入黎..

我望到..

A1組好似第一..

跟住又望多幾眼...

望望下望到A6..

我同Kelly佢地講..

佢地又唔信..

Mandy重話..

''你一定係眼花啦...

希望愈大,失望愈大...''

搞到我down哂- -...

不過我地果時諗我地錯咁多都冇望嫁啦..

講賽果陣,,我地個個灰哂...

李傻話

''今日好邪- -

第三名 : B6...(雪雪果組- -'')

第二名 : A3...(華哥果組- -'')

第一名 : A6(我地果組... @@) ''

我地o哂咀..

竟然得左..

拎左第一..

眼淺的我同Crystal...

喊左- -..

最好笑既係...

ABCD班既身一都係第6組= =...

所以李傻先話邪..

不過我地天日先有得拎個獎...

盼望著@@...

回想完畢...

今日好攰- -...

唔打啦..

天日記得打的話打啦...

留cM呀!!!

 
                
  
發表時間:2009-03-19 07:50 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


2009-03-16 分類: 生活事`

好好好好耐冇打qz啦...

大家...有冇掛住我呢..

嘿嘿..傻左啦@@...

好悶- -..

有咩講呢..

我..做左prefect啦...

哈哈...

e排...好悶-3-...

嘿嘿...

今日打人電話- -...(唔係我衰呀....唔關我事的><...比人指示...)

好好笑........

(閱讀全文)

 
                
  
發表時間:2009-03-16 09:29 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]