2007 年 6 月 29 日 星期五  |
| Hapi or Unhap! ??? |
<<REOPEN>>
哈哈...都吾知好惱定好笑...
全部都PASS哂...<<END>>
沒有你的第260日...
你系邊牙?!
連MsN都吾oN...
莫非你真系foeget左我?!
吾通我真系要死心?!
|
| 刊登時間︰2007-06-29 11:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 27 日 星期六  |
| 2007-01-27 |
|
|
唉.......
壞事連篇ar...
1)Clare lose左比teresa...
2)調左個麻麻地既位
3)tmr見家長...
4)tmr派成績表...
5)以後每次傾電話要少過5mins....
so many many...
好事都有:
Monday可以去街la...
爆hapi lor...... | |
| 刊登時間︰2007-01-27 03:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 13 日 星期六  |
| 2007-01-13 |
So boring ar.....
11/1 see到Sandy Shik...
爆hapi lor...
this week 也是with Astor&Carol&Hannah...
有一兩日有埋Bonnie & Justine 添...
5知Why有種feeling......
難以形容ar...
yesterday lunch time 勁趕lor...
同Justine,Hannah,Astor,Carol去到七十一...
要用15mins都冇去eat碗杯麵...
then...11:57又要勁fast跑返H.T.C..
之後又forget左Big sister個rm系202or203...
so趕5切12:00去到lor..
勁無奈lor... |
| 刊登時間︰2007-01-13 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 48 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|