2006 年 9 月 22 日 星期五  |
| 見到sandy ar!!! |
**下次WRITE DIARY DATE: 23 / 9**
今日好多功課牙!!!
今日食lunch個陣見到sandy,
好happy牙!!!(she is so cute~ )
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
E.Comp.個陣掛住Talking,
差D作5哂D野.......
L.S.個陣我同Astor轉登抽24號 ,
要佢答野.......
結果佢5識,
要hilam補答.......
真系笑死我,Fiona ,Ava & Astor .....
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
總結一下this week 既Bad things & Good things 先:
Bad things:
1)見到冼生
2)比人call左好多次
3)有Sports Day
4)forget bring notice
5) 5見左locker鎖是
6)見到盧曉盈,Susan
7) 25/9 I.S. Dict
8) 27/9 English Dict
Good things:
1)見到Sandy
2)有人借L.S.書比我
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Tomorrow is my new friend_Angee Fong Brithday......
I will call 佢at 12:00 tonight.......hehe.......
|
| 刊登時間︰2006-09-22 11:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 19 日 星期二  |
2006-09-19  |
今日朝早見到Cherry,
佢同我笑喎,
我地成班都好hate佢,
so我5理佢,
就好快番左class.........
‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵
跟住lunch hour,
同左大石,Vivian,Ava,方X去又一城eat lunch.......
=========================================
放學個陣,
比我見到冼生系到溝跟女......
我當初真系有眼冇珠...... |
| 刊登時間︰2006-09-20 08:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 15 日 星期五  |
| 2006-09-15 |
今日又係咁黑仔lu.......
朝頭早Miis Ma系MTR重系我隔離......
嚇死人咩.......我心血少唔嚇得架.......
==============================================
個英文老師日日一入到Classroom一定講money架bo......
跟住又5教書,
今日重發現佢有D低B.........
************************************************************
今日放學之後,
去左Buy 5本notebook同美勞用品,
P.6 D野得廣告彩用得,
其他都5合規格.......
勁慘lor....
‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵‵
Then,返到屋企,
先記得未buy細佬份生日禮物.......
佢24/9生日lu........
我下個再下個星期日生日..........
唔知6b班D同學會5會同我講"生日快樂"呢???
尤其係"佢"牙!!!好期待......
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
| 刊登時間︰2006-09-15 11:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 48 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|