2006 年 8 月 16 日 星期三  |
| 2006-08-16 |
好happy牙,
我隻BB狗(shirley)出世啦~,
灰灰地色,
幾Cute呀.......
今日shirley個個日記同尼個5同~~~
而家去write啦~~~
|
| 刊登時間︰2006-08-16 03:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 15 日 星期二  |
| 得返我自己一個係屋企~~~ |
今日10:30a.m.起身 ,
牙媽要帶我細老返學,
牙爸又要返工,
得返我自己一個係屋企,
又悶又慘呀!!!
好采鍾蔚婷同黃嘉瑩同我傾電話炸,
如果未我就真係好悶呀~
佢地真係我既救星 呀~~~
----------------------------------------------
今日下午我同ka ying傾電話
佢問我幾條數學既問題~
個陣,我又5識 .........
之後佢問我邊個數學叻,
我即刻諗起 蜜糖 ......
於是我打比佢啦,
我原本以為佢5記得我架,
點知佢認得我係邊個,
真係巧開針呀 !!!
---------------------------------------
上智有timetable啦,
竟然中一要係四樓呀(除左1A,1B,1C係三樓)
痴線架..............
我諗我聽日都係自己一個係屋企,
因為我都幾想........(有得傾電話傾成4粒鐘喎 ~)
-----------------------------------------------
各位:
5好2個日記既留言都一樣!!!
我諗個個人應該心知肚明啦~~~ |
| 刊登時間︰2006-08-15 04:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 14 日 星期一  |
| 2006-08-14 |
我諗著1/9返lcps探下D老師同埋get返D野~~~~~
今日係我係summer holiday最後一日返學lu~
最後一日返學都出事既.......
一早就睇獅子王,
想悶死人咩.......
悶到嘔血啦.........
可能因為尋日冇咩點訓,(想知原因就問我)(but我5一定講)
所以差D訓左.........
明明話12:30p.m.放既,
點知映相映到1:30,
足足遲左1個鐘..........
搞到我好肚餓.........
終知今日我比佢搞到痴線LA............. |
| 刊登時間︰2006-08-14 07:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 48 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|